جانشین سپاه کربلا مازندران مطرح کرد:

قدرت نظامی ایران آماده مقابله با دشمن در دریای مدیترانه

جانشین سپاه کربلای مازندران با اشاره به اطاعت محض از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری، اظهار کرد: امروز ایران توان مبارزه با دشمنان در دریای مدیترانه را دارد.
کد خبر: ۸۶۸۱۸۲۳
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حسین محمدرضایی بعد از ظهر امروز در گردهمایی بسیجیان این شهرستان به‌مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و گرامیداشت عملیات بیت‌المقدس، اظهار کرد: فتح خرمشهر فتح ارزش‌ها بوده و ملت ایران با توکل به خداوند و تکیه بر نیروی ایمان توانست دست به آزادسازی و فتح خرمشهر بزند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان بعثی آن روزها به جدیدترین سلاح‌های روز دنیا مجهز بودند، افزود: در عملیات بیت‌المقدس پایداری و استقامت مردم ایران باعث پیروزی شده به طوری که این پایداری روز سوم خرداد را دارای اهداف و پیام‌های زیادی کرده است.

جانشین سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه امروزه باید به اهداف و پیام‌های سوم خرداد بیشتر از گذشته توجه شود، تصریح کرد: امام امت آزادسازی خرمشهر را کار خداوند دانسته زیرا این فتح بزرگ فتح‌الفتوح برای همیشه تاریخ در کشورمان بود که به وقوع پیوست.

این مسؤول با اشاره به امکانات بسیار ناچیز کشور در زمان فتح خرمشهر مقابل تجهیزات گسترده اجانب، یادآور شد: دشمن برای در اختیار گرفتن خرمشهر و پیش‌روی از این نقطه به دیگر نقاط کشور برنامه مدون داشت با استراتژیک بلندمدت وارد عرصه شد، آنها قصد جداسازی خرمشهر از نقشه و جغرافیای ایران اسلامی را برای همیشه تاریخ داشتند تا به جغرافیای عراق بپیوندد ولی مقاومت مردم و به میدان آمدن نیروهای ارتشی و سپاهی نگذاشت تا این نقشه شوم محقق شود.

رضایی با تأکید بر نیروی ایمان و اعتقاد راسخ رزمندگان دفاع مقدس، ادامه داد: این حماسه بزرگ باعث ایجاد توازن شد، همچنین ایمان به خداوند و اتکا به آن باعث وجود اراده راسخ در ملت ایران شد همچنین در کشورهای منطقه اراده‌ای همانند اراده ایرانی‌ها وجود ندارد.

وی با اعلام اینکه ایمان سازنده اراده قوی است تا دشمن مقابل‌مان عاجز باشد، تصریح کرد: با توجه به ایمان و اراده راسخ سال گذشته شاهد توقف ناو آمریکایی و تسلیم امکانات آن در خلیج فارس بودیم.

جانشین سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه اقتصاد مؤلفه‌ای مهم در هر نظام است، که دشمن با انواع تحریم‌ها و کارشکنی نتوانست اقتصاد ما را متلاشی کند و امروز قدرت ما رزمندگان نیروی ایمان و اعتقاد است که باید مراقبت کنیم که کاهش پیدا نکند و ضرورت دارد تا از خود و خانواده‌مان شروع کنیم.

وی خاطرنشان کرد: پیام‌های مهمی در فتح خرمشهر نهفته است که تا دشمنان استکباری و صهیونیستی بدانند که ایران همانند برخی کشورهای منطقه همانند افغانستان و عراق نیست تا به‌راحتی به اشغال آنها در آید زیرا مردم ایران درس‌آموخته مکتب عاشورا، اهل بیت (ع) و معصومین هستند.

جانشین سپاه کربلای مازندران با اشاره به اطاعت محض از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری، ادامه داد: امروز ایران توان مبارزه با دشمنان در دریای مدیترانه را دارد و باید در این بین مسؤولان و مردم در راستای حفاظت از انقلاب اسلامی با تمام توان بکوشند.

این مسؤول با اعلام اینکه ایران اسلامی از مردان، زنان و جوانان توانمند، انقلابی، دشمن‌ستیز و شهادت‌طلب برخوردار است، اظهار کرد: دشمنان از ایران اسلامی و مردم آن هراس دارند.

به گزارش فارس، در این مراسم با حضور مسؤولان استانی و شهری از کتاب کبوتران حرم ویژه شهدای مدافع حرم رونمایی شد.

رزمندگان آملی حاضر در عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر هم در این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایایی قدردانی شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار