رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد گفت: طبق توافقات دامپزشکی با سازمان حمل و نقل و پایانه‌ها از این پس دریافت کد رهگیری بهداشتی جهت صدور بارنامه‌های دام و فرآورده‌های دامی الزامی است.
کد خبر: ۸۶۸۱۸۳۰
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۱

مسعود رجب‌زاده اظهار کرد:‌ طبق توافقات دامپزشکی با سازمان حمل و نقل و پایانه‌ها از این پس دریافت کد رهگیری بهداشتی جهت صدور بارنامه‌های دام و فرآورده‌های دامی الزامی است.

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: سامانه شبکه یک پارچه قرنطینه سازمان دامپزشکی امکان صدور گواهی‌های بهداشتی حمل دام زنده، فرآورده‌های دامی، خوراک و نهاده‌های خوراک دامی را فراهم آورده است این سامانه اخیرا با اتصال به سامانه راهدار، محدودیت‌های کنترل بهداشتی را برای ناوگان حمل و نقل ایجاد کرده تا  محموله‌های مرتبط تا زمانی که گواهی بهداشتی صادر نشود امکان صدور بارنامه وجود نخواهد داشت.

وی در ادامه افزود: بدین ترتیب صدور بارنامه جهت محموله‌ها منوط به صدور گواهی بهداشتی شده است.

رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرکت‌های حمل و نقل استان موظفند قبل از صدور بارنامه نسبت به صدور حواله و ارائه به مالکین خودروهای حمل اقدام و مالکین خودرو نیز حواله صادره را ادارات دامپزشکی جهت صدور گواهی بهداشتی حمل ارجاع کنند.

وی افزود: مالکین خودرو پس از دریافت گواهی بهداشتی حمل موظفند کد رهگیری گواهی صادر شده را به شماره 30008903 پیامک کرده تا امکان صدور بارنامه توسط شرکت‌های باربری فراهم شود.

ارسال نظرات