برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در سپاه ناحیه طارم

همزمان با هفته ایثار و مقاومت و سالروز آزاد سازی خرمشهر صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در سپاه ناحیه طارم برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۱۸۷۸
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،
صبحگاه مشترک نیرو های نظامی و انتظامی همزمان با هفته ایثار و مقاومت و سالروز آزاد سازی خرمشهر امروز صبح با حضور اعضای شورای تامین،مسئولین ادارات و بسیجیان در سپاه ناحیه طارم برگزار شد.

سرهنگ ثاقبی رزمنده هشت سال دفاع مقدس در این مراسم ضمن تبریک و گرامیداشت هفته ایثار و مقاومت و سالروزآزاد سازی خرمشهر گفت: بنا به گفته امام خمینی(ره) فتح خرمشهر فتح خاک نبود بلکه فتح ارزشهای اسلامی به شمار می آید که به واسطه امدادهای غیبی به وقوع پیوست

رزمنده هشت سال دفاع مقدس افزود: آزادی خرمشهر موجب شکست دشمنان اسلام از جمله آمریکا،اسرائیل و کشورهای غربی بود که بعد از این آزادی جمهوری اسلامی به تثبیت رسید.

وی اظهار داشت: فتح خرمشهر تمام نقشه های شوم دشمنان اسلام را برهم زد و با آزادسازی خرمشهر نگرش جهانی را نسبت به ملت ایران اسلامی را تغییر داد و جمهوری اسلامی را بع تصویب رساند.

ثاقبی با اشاره به مسائل روز جهان اظهار داشت:امروز دیگر مرزهای عقیدتی مرزهای ماست،امروز کشور سوریه و حرم مطهرحضرت زینب(س) توسط دشمنان اسلام در محاصره است که با یاری حق تعالی و عنایت خاص به نیروها و مدیریت فرماندهی بتوانیم این سنگرها را از محاصره دشمنان اسلام آزاد سازیم.

یادگار هشت سال دفاع مقدس به امنیت موجود در کشور اشاره و خاطر نشان ساخت: این امنیت به برکت خون پاک شهدا و مجاهدت حضرت امام خمینی(ره) در طول هشت سال دفاع مقدس برای ملت ایران فراهم شده است که باید قدر دان این نعمت بزرگ الهی باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار