اقدامات لازم برای اعزام زائران به مراسم ارتحال امام خمینی (ره) انجام‌شده و همه شرایط و امکانات لازم فراهم در این زمینه آماده‌شده است.
کد خبر: ۸۶۸۱۹۰۰
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: اقدامات لازم برای اعزام زائران به مراسم ارتحال امام خمینی (ره) انجام‌شده و همه شرایط و امکانات لازم فراهم در این زمینه آماده‌شده است.

سردار جهانبخش کرمی افزود: شش هزار زائر از استان برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به تهران و مرقد مطهر امام راحل اعزام می‌شوند.

وی در ادامه اظهار داشت: اعزام علاقه‌مندان به حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با ۱۲۹ دستگاه اتوبوس ۴۴ نفره صورت می‌گیرد.

کرمی تصریح کرد: برنامه و هماهنگی‌های مربوطه برای تأمین اعتبارات لازم برای اعزام و ارائه امکانات به زائران مرقد مطهر انجام می‌شود و همچنین باید اقدامات لازم در راستای تأمین هزینه‌های جانبی اعزام زائران به مرقد مطهر امام خمینی (ره) در استان زنجان تأمین شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم ارتحال امام در روزهای ۱۴ و ۱۵ خردادماه در شهرستان‌های استان زنجان، گفت: در کنار برگزاری مراسم‌های عزاداری برای اعزام زائران به حرم مطهر امام، سپاه به‌عنوان کمیته اعزام اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: همه کاروان‌ها ساعت ۲۳ سه شنبه‌شب از محل عوارضی زنجان به قزوین حرکت و اذان صبح در محل برگزاری سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) مستقر خواهند شد و از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر نیز در ویژه مراسم ارتحال بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران حضور خواهند داشت.

کرمی تصریح کرد: مراسم سخنرانی در مساجد، ایستگاه‌های صلواتی، مراسم احسان حلیم، مسابقات فرهنگی و ورزشی برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات