خبرهای داغ:
جانشین سپاه نینوا گلستان گفت: اگر از جریان راهیان نور درست استفاده شود، اثرات مثبت آن را در بخش های مختلف جامعه خواهیم دید.
کد خبر: ۸۶۸۱۹۱۱
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۲
 به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان   جانشین سپاه نینوا گلستان صبح امروز در مراسم اختتامیه و تجلیل از خادمین شهدا راهیان نور که در سالن بصیرت سپاه نینوا برگزار شد ,ضمن تبریک ایام شعبانیه و درود بر ارواح مطهرشهدای ایران خصوصا ۴۰۰۰ شهید استان ,اظهار کرد :شما نیرو هایی هستید  که دیروز را ندیده اید اما یک قدم از ما جلوترید. وی با اشاره به اینکه اهمیت راهیان نور بر هیچ‎کسی پوشیده نیست،
وی افزود: مهمترین عاملی که می‎تواند ما را در مقابل هجمه‎ها بیمه کند راهیان نور است این برنامه فرهنگی، بزرگترین و قویترین عامل مقابله با جنگ نرم است.
جانشین سپاه نینوا گلستان گفت: فرهنگی که می‎تواند کشور را در مقابل هجمه فرهنگی بر دشمنان پیروز کند حرکت راهیان‎نور است این اقدام فرهنگی همه مردم و اقشار و گروه‎ها را حول محور رشادت و ازخودگذشتگی برای یک اصل مهم یعنی اسلام و تفکر اندیشه اسلامی جمع می‎کند تا برای اعتلای این اعتقاد جان خویش را فدا کنند.
کریمی‎اول افزود: راهیان نور به عنوان یک مولفه قدرتمند در راستای خنثی کردن توطئه‎های دشمنان است که باید هر سال بهتر از سال‎های گذشته در این مسیر گام برداریم،
وی افزود در سال گذشته تعداد 16 هزار نفر با توجه به همه محدودیت‎ها و مشکلات مالی و مازاد بر سقف ابلاغی به راهیان نور اعزام شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها