خبرهای داغ:
مدیرعامل هلال احمر آذربایجان شرقی:

آزادی خرمشهر معادلات دشمن راه به هم زد

خبرگزاری بسیج: مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: یکی از مقاطع بسیار حساس تاریخ جنگ، فتح خرمشهر با رشادت های و از جان گذشتگی های شهدای بزرگوار همچون محمد جهان آرا بود که معادلات دشمنان را بهم زد و موجب شد تا پیروزی های بعدی نصیب لشگر اسلام شود.
کد خبر: ۸۶۸۱۹۳۱
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، سعید کنعانی بیان کرد: در این آیین با تکریم روز مقاومت، ایثار و پیروزی و گرامیداشت یاد و خاطره فاتحان خرمشهر گفت: امروز ما امنیت و آسایش کشورمان را مدیون رشادت ها و دلاورمردی های شهدای جنگ تحمیلیو جانبازان سرافراز هستیم .

وی ادامه داد: جانبازان سند افتخار مقاومت و پایداریملت ایران هستند و باید ما قدردان رشادت های و فداکاری های این قله های رفیع پایداری باشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تاکیدکرد: امروز جانبازان و خانواده های صبور و فداکار آن ها با رفتار و کردار خود بهترین گسترش دهنده فرهنگ ایثار و مقاومت در کشور هستند .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان با تبریک سالروز فتح خرمشهر گفت: جانبازان شهدای زندهای هستند که مقام بسیار رفیعی در نزد پروردگار متعال دارند.

حجت الاسلام محمدعلی احمدیان ادامه داد: امام علی(ع) در نهج البلاغهمی فرماید؛ بهترین چیزی که به وسیله آن می توان به خدا نزدیک شد ایمانبه خدا و پیامبر او است.

حجت الاسلام احمدیان افزود: پایه و اساس حرکت های سازنده و مثبت ایمانبخداستو ایمانبه خدا انسان را بهانجام واجباتوا دار می کند و ایمان بهروز قیامتانسان را از انجام محرمات الهی باز می دارد.

وی دومین وسیله تقرب بخدا را از دیدگاه امیرالمومنین جهاد در راه خدا عنوان و خاطرنشان کرد: جهاد در راه خدا وسیله تقرّب به خداست چراکه جهاد قلّه رفیع اسلام است.

وی در پایان از جانبازان خواست تا همواره پاسدار ارزش های رفیع جانبازی در جامعه باشند .

به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت و ایثار و پیروزی از جانبازان شاغل در جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی تجلیل شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها