دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در بروجرد؛

بروجردی ها نقش موثری در سرنوشت اسلامی ایران داشتند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بروجردی ها نقش موثری در سرنوشت اسلامی ایران داشتند
کد خبر: ۸۶۸۱۹۴۸
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان؛ سرلشگر محسن رضایی در همایش پنج هزار نفری مردم ، بسیجیان ، پاسداران و خانواده های شهدا در بروجرد با گرامی داشت سالروز آزاد سازی خرمشهر با اشاره به نقش مهم بروجرد در تاریخ اسلامی و ظهور شخصیتی چون آیت الله بروجری در این شهرستان افزود: بروجردی ها همچنین در جنگ 8 ساله در اغلب کادرهای ستاد کشور حضور داشتند و گردان ثارالله بروجرد نیز یکی از گردان های مهم دوران دفاع مقدس بود.

وی گفت:امروز سالروز شهید محمد بروجردی است که از افتخارات جهان اسلام و استان لرستان به ویژه شهرستان بروجرد است.

محسن رضایی با بیان ابنکه آشناییش با شهید محمد بروجردی از دوران انقلاب شروع شده است تصریح کرد: این شهید نمادی از اخلاص، شجاعت و پاکی بود که رئیس ستاد عملیات مبارزه با ضد انقلاب غرب کشور را به عهده او واگذار کردیم .

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در ادامه سخنانش دفاع هموطنان ما از مردم سوریه و حرم حضرت زینب (س) را دفاع از سرزمین ، اسلام و مسلمین و بالاتر از همه دفاع از ارزش های قرآنی و دینی دانست افزود: این در حالیست که در جبهه مقابل شرور ترین دشمنان و افراد جهان قرار دارند.

وی گفت: مسلمین بار دیگر به ایران و اسلام نیاز پیدا کرده اند قرار گرفتن اسلام ، مسلمین و ایران در یک مثلث باعث شده است که صهیونیتس و تروریست و سرمایه داری غرب احساس خطر کنند .

محسن رضایی با اشاره به اینکه امنیت ایران را مرهون اسلام هستیم افزود: اگر اسلام را دقیق تر وارد صنعت و اقتصاد کشور نیز کنیم مشکلات همه بخش های اقتصادی برای تحقق اقتصاد مقاومتی حل خواهد شد.

وی تصریح کرد: بزرگترین خطری که انقلاب اسلامی را تهدید میکند فاصله گرفتن از اسلام ، ولی فقیه ، ارزش های دینی و چشم داشتن به کمک بیگانگان است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات