مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد از عزم جدی مسؤولان استان در دولت کنونی برای توسعه صنعت گردشگری به عنوان یکی از اولویت‌های توسعه کهگیلویه و بویراحمد یاد کرد و گفت: در همه نشست‌ها و جلساتی که با مسؤولان ارشد استانی داریم از گردشگری به عنوان محور توسعه استان یاد می‌شود.
کد خبر: ۸۶۸۱۹۶۸
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۱

محمود باقری با اشاره به جاذبه‌های گردشگری که در همه نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان‌ها و مناطق مختلف این استان وجود دارد، اظهار کرد: یکی از مناطق مهم گردشگری استان شهرستان دنا است.

وی با اشاره به استعدادها و ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان افزود: شهرستان دنا به دلیل وجود جاذبه‌های زیاد از جمله قلل سر به فلک کشیده دنا و چشمه‌ساران و باغ‌های زیبا و جنگل‌های بلوط از نقاط دیدنی کشور در جنوب‌غرب کشور به شمار می‌رود.

مدیرکل گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حضور پرشمار مسافران به این شهرستان در فصول سال از جمله بهار و تابستان بسیار چشمگیر است، افزود: باید زیرساخت‌های لازم را برای توسعه فضاها و اماکن استراحت مسافران و گردشگران افزایش دهیم.

باقری از عزم جدی مسؤولان استان در دولت کنونی برای توسعه صنعت گردشگری به عنوان یکی از اولویت‌های توسعه کهگیلویه و بویراحمد یاد کرد و گفت: در همه نشست‌ها و جلساتی که با مسؤولان ارشد استانی داریم از گردشگری به عنوان محور توسعه استان یاد می‌شود.

وی گفت: به همین منظور باید در نقاطی مانند شهرستان دنا که مورد پسند مسافران و گردشگران بوده و مسافرت‌های زیادی به این شهرستان از جمله شهر توریستی سی‌سخت می‌شود امکانات لازم فراهم شود.

وی یکی از موضوعات مهم در توسعه صنعت گردشگری این شهرستان را ایجاد راه‌های ارتباطی مناسب بیان کرد و گفت: طرح چهار خطه کردن جاده ارتباطی شهر سی‌سخت به کوه‌گل از این دست پروژه‌های مهم به شمار می‌رود که نیاز به تزریق اعتبارات دارد.

باقری، یکی دیگر از ملزومات در شهرستان دنا برای توسعه صنعت گردشگری و توریسم را ساخت چند هتل ذکر کرد و گفت: ساخت پارک اسکان در شهر سی‌سخت یکی دیگر از بسترهای لازم برای توسعه گردشگری در شهر سی‌سخت است.

وی به تمهیداتی که برای توسعه گردشگری در شهرستان دنا اندیشیده شده اشاره کرد و گفت: ارائه تسهیلات کم بهره از محل صندوق توسعه ملی راهی برای جلب و جذب سرمایه‌گذاران در حوزه گردشگری به شمار می‌رود.

ارسال نظرات