فرمانده توپخانه و موشک‌های نیروی زمینی سپاه:

هدف دشمن از جنگ نیابتی مقابله با ایران است/ ترس رژیم صهیونیستی از موشک های ایران

فرمانده توپخانه و موشک‌های نیروی زمینی سپاه با اعلام اینکه دشمن با راه‌اندازی جنگ نیابتی در پی آن بود که کشور دیگری را علیه یک کشور وارد جنگ کند، گفت: برای این منظور عراق را تحریک کرد که با جنگ با ایران بپردازد.
کد خبر: ۸۶۸۲۰۱۰
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سردار غلام‌حسین مصدقی دوشنبه‌شب در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم مازندران و 2 شهید مدافع حرم توپ‌خانه لشکر 25 کربلا در یادمان شهدای گمنام نکا اظهار کرد: اسلام دین فراگیر در جهان شده است و دشمن از این اسلام‌خواهی عظیم در جهان که به پشتوانه انقلاب اسلامی ایجاد شده هراسان است و هدف دشمن از تهدیدها و توطئه‌های مختلف در منطقه، سوریه، یمن و ... مورد حمله قرار دادن پایگاه اصلی اسلام، ایران اسلامی است.

وی با گرامیداشت سوم خرداد افزود: سوم خرداد روز استقامت و ایستادگی در برابر ظلم و جور بوده است و خانواده‌های شهدا نیز در طول این انقلاب و اکنون خانواده‌های شهدای مدافع حرم نشان دادند که همواره در صحنه هستند و ذره‌ای تردید در خانواده شهدا در ادامه راه آنان وجود ندارد.  

فرمانده توپخانه و موشک‌های نیروی زمینی سپاه ادامه داد: یادآوری حماسه‌آفرینی‌های دلاورمردان لشکر 25 کربلا و توپخانه بر کسی پوشیده نیست و آن چنان که این لشکر همیشه پیروز در دوران دفاع مقدس افتخارآفرینی فراوانی برای کشور ما داشته است اکنون نیز رزمندگان و شهدای مدافع حرم، با دفاع جانانه در خارج از مرزها، قدرت و اقتدار را برای ما به ارمغان آورده‌اند که ما همواره مدیون آنان هستیم.

این مسؤول تشریح کرد: تا قبل از انقلاب ایران اسلامی، کسی توجهی به ایران، مسلمانان و اعتقادات آنان نداشت، اما با وقوع انقلاب اسلامی ایران، دنیا متوجه شد که اسلام دین زورگویی نیست و زورگویی را نفی می‌کند، بنابراین راه مقابله با ایران اسلامی و مسلمانان را در پیش گرفتند.

مصدقی با اشاره به اینکه دشمن در طول این انقلاب با ترفندهای مختلف برای نبرد با ایران اسلامی از طریق مقابله تن به تن، تحریم، ترور و مسائل مختلف وارد جنگ شده است، یادآور شد: امروز در جنگ همه‌جانبه با دشمن هستیم و دشمن جنگ اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و نظامی را علیه ما به راه انداخته است.

وی تبیین کرد: بعد از جنگ‌ جهانی اول و دوم و خسارت‌های فراوان مالی و جانی که بر جای گذاشت، مستکبران به این نتیجه رسیدند که دیگر جنگ جهانی سوم نباید رخ دهد و برای جنگ جهانی سوم نباید همچون گذشته تن به تن بجنگند و خود وارد میدان شوند، بلکه باید کشورها را به جان هم بیندازند و به این نتیجه رسیدند که جنگ جهانی سوم، جنگ در جهان سوم باشد.

فرمانده توپخانه و موشک‌های نیروی زمینی سپاه با اعلام اینکه دشمن با راه‌اندازی جنگ نیابتی در پی آن بود که کشور دیگری را علیه یک کشور وارد جنگ کند، گفت: برای این منظور عراق را تحریک کرد که با جنگ با ایران بپردازد و در سوریه نیز با استفاده از تحریک‌های مختلف، افراد ناراضی را به درون کشور فرستادند و به واسطه ایادی کفر، درگیری‌هایی در درون ایجاد کردند و اینچنین گروهک تروریستی داعش را خلق کردند تا از اسلام چهره خشن نشان دهند.

این مسؤول ادامه داد: داعش با ظاهر اسلامی، شعار اسلامی و اینکه مسلمان هستند علیه مسلمانان وارد جنگ شد و آنچنان اعتقادات آنان را نشان رفتند که حتی حاضر شدند برای کشتن مسلمانان انتحاری وارد شوند و این چنین مسلمانان را به جان هم انداختند تا ایران اسلامی را نشان بروند.

مصدقی تصریح کرد: دشمن بداند مرزهای ایران اسلامی آن چنان محکم و استوار است که هیچ کشوری جرأت نمی‌کند به ایران حمله کند و ما با تمام توان و با استفاده از تمام تسلیحات و موشک‌های مختلف، لرزه بر اندام صهیونیست‌ها و متحدانش خواهیم انداخت.

وی افزود: جوانان ما برای دفاع از سوریه به موقع و برای امام حسین(ع) و دفاع از اهل بیت(ع) به پا خواستند تا دشمن بداند ما خواب نیستیم و هرگز اهل بیت(ع) را تنها نمی‌گذاریم.

فرمانده توپخانه و موشک‌های نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه حفظ تمامیت ارضی کشور مهم‌ترین دستاورد دفاع جانانه فرزندان ما در طول هشت سال دفاع مقدس بود، توضیح داد: امروز نیز فرزندان ما برای کارهای مستشاری در سوریه وارد میدان شده‌اند و اگر فردا از سوی ولی فقیه و رهبری تکلیف شود، اثری از داعش و تکفیری‌های باقی نخواهد ماند.


به گزارش فارس،مازندران 30 شهید مدافع حرم تقدیم اسلام و اهل بیت(ع) کرده است که شهیدان حبیب‌الله قنبری از بهشهر و محمود رادمهر از ساری 2 شهید مدافع حرم توپ‌خانه لشکر 25 کربلا هستند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار