مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مشگین شهر:
حوزه های علمیه با داشتن ظرفیت های عظیم فکری که در اختیار دارند تا به امروز در مصالح نظام به موقع عمل کرده اند و شرایط را در مقاطع مختلف سنجیده اند و این موضوع، همان انقلابی عمل کردن است.
کد خبر: ۸۶۸۲۰۱۱
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، حجت الاسلام عبدالله رضایی در گردهمایی حوزه و انقلاب اسلامی که به همت حوزه علمیه جعفریه خلخال با حضور روحانیون و طلاب شهرستانهای خلخال و کوثر و بخش های تابع برگزار شد، ضمن تبریک سالروز آزادی خرمشهر و دزفول اظهار داشت: سالروز آزاد سازی خرمشهر و دزفول در تاریخ انقلاب اسلامی روز بزرگی است و اجرای عملیات فتح المبین در شمال خوزستان از نظر موقعیت جغرافیایی وسعت زیادی را در بر می گرفت و هدف از این عملیات که در نوع خود بی نظیر است برای آزادسازی خرمشهر تدارک دیده شده بود که با موفقیت انجام شد.

وی تصریح کرد: حضور لشکر 31 عاشورا که متشکل از نیروهای آذری زبان بود در 15 کیلومتری شهر دزفول در سال 1365که مقر این لشکر توسط دشمن بمباران شد و اهالی و مردم مومن دزفول در جابجایی و انتقال شهدا و جانبازان این لشکر به پشت جبهه نقش مهمی را ایفا کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مشگین شهر افزود: خرمشهر در شرایط غیرممکن توسط نیروهای انقلابی و بسیجیان ایثارگر آزاد شد و از این منظر که مقاومت و ایستادگی در این آزادسازی از جنس معنوی بود و حضرت امام راحل در توصیف پیروزی رزمندگان اسلام فرمودند، خرمشهر را خدا آزاد کرد.

رضایی بیان داشت: مقاومت و ایثارگری دو عمق به هم پیوسته و جداناپذیر است که فاتحان و دلیرمردان خرمشهر بدون مصالحه و مصلحت اندیشی با دشمن به قلب نیروهای عراقی حمله ور شدند و سرانجام در یک مقاومت و ایستادگی از جنس انقلابی، خرمشهر را از دشمن بازپس گرفتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مشگین شهر یادآور شد: انقلابی گری حضرت امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بارز و ارزنده ایی داشت و در حال حاضر جوانان و بسیجیان انقلابی در پیروزی رزمندگان اسلام در سوریه با مقاومت و ایستادگی، گروههای تکفیری و داعش را زمین گیر کرده اند.

وی تصریح کرد: حوزه های علمیه با داشتن ظرفیت های عظیم فکری که در اختیار دارند تا به امروز در مصالح نظام به موقع عمل کرده اند و شرایط را در مقاطع مختلف سنجیده اند و این موضوع، همان انقلابی عمل کردن است و حوزه های علمیه در این زمینه آگاهانه عمل کرده اند و با اندیشه های نافذ علما و روحانیون، به شکل انقلابی از سنگرهای اسلام و خون شهدا و پاسداری از نظام جمهوری اسلامی ایران را تا به امروز برعهده دارند.

رضایی اظهار کرد: انقلابی بودن، انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن حوزه های علمیه بر اساس منویات مقام معظم رهبری یک عملیات راهبردی است و در این زمینه حوزه های علمیه آگاه و بیدار هستند و همواره بر موازین انقلاب اسلامی اندشیده اند و حوزه های علمیه در این راستا از تمام ظرفیت های خود استفاده می کنند.

خبر: جهانگیر نیکخواه


ارسال نظرات