عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد
کد خبر: ۸۶۸۲۰۴۴
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳
محمد ابراهیم محبی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به سیاست های کلان نظام در خصوص مسکن، اظهار داشت: دولت نهم و دهم با تمرکز بر روی طرح مسکن مهر توانستند سیاست های کلان نظام در حوزه مسکن را تا حد مطلوبی محقق سازد و مردم نیز از اجرای این طرح رضایت نسبی داشتند.

وی در ادامه تصریح کرد: دولت یازدهم از ابتدای فعالیت خود به مخالفت با طرح های دولت قبل و بخصوص پروژه مسکن مهر پرداخت و این در حالی بود که بزرگان نظامی همگی بر لزوم تکمیل شدن این پروژه بزرگ در کشور تأکید داشتند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به بی برنامگی دولت یازدهم در بخش مسکن، افزود: وزارت راه و شهرسازی نه تنها در تکمیل طرح مسکن مهر اهتمام نورزید، بلکه برای برطرف ساختن نیاز مسکن مردم نیز هیچ طرحی را به مرحله اجرا نرساند.

نماینده مردم سنقر در مجلس با اشاره به اعتراض متقاضیان مسکن مهر پردیس، گفت: افرادی که سرمالیه خود را برای دریافت یک واحد مسکونی در مسکن مهر پردیس مدت هاست در اختیار دولت قرار داده اند امروز تحت فشار هستند و در این شرایط دولت فقط شعار می دهد و اقدامات دولت قبل را زیر سؤال می برد.


ارسال نظرات