خبرهای داغ:

برگزاری مراسم تشییع و تدفین پیکر همسر شهید عباس بابایی در قزوین

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: همسر شهید عباس بابایی عصر امروز در بیمارستان نمازی شیراز درگذشت و پیکر مطهر این همسر فداکار پنج‌شنبه ۶ خردادماه در قزوین تشییع و تدفین می‌شود.
کد خبر: ۸۶۸۲۰۶۷
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین بیان کرد: صدیقه حکمت همسر شهید عباس بابایی عصر امروز در بیمارستان نمازی شیراز درگذشت.

وی بیان کرد: همسر خلبان شهید عباس بابایی که در بیمارستان نمازی شیراز بستری تحت عمل جراحی پیوند کبد قرار گرفته بود به سبب تشدید بیماری دار فانی را وداع گفت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین تصریح کرد: پیکر مطهر این همسر فداکار و صبور، روز چهارشنبه 5 خرداد ماه در تهران و صبح پنج‌شنبه 6 خردادماه در قزوین تشییع و در جوار شهیدش به خاک سپرده خواهد شد.

حقایق‌پور خاطرنشان کرد: شهید عباس بابایی سرلشکر خلبان و معاون عملیات نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران 15 مرداد سال 66 به فیض شهادت نائل آمد، شهید بابایی که در سال 1329 در قزوین متولد و در هنگام شهادت 37 سال داشت.

وی گفت: مرحومه صدیقه حکمت در 28 سالگی همسرش شهید عباس بابایی را از دست داد و بعد از آن با یاد و نام شهید بابایی زندگی‌اش را با سه فرزندش ادامه داد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها