فرمانده سپاه ناحیه بیله سوار، حماسه سوم خرداد نماد غیرت ایرانی و درخشان ترین کارنامه نیروهای مسلح در طول 8 سال دفاع مقدس است. وی گفت: افسران جنگ نرم و جان برکفان بسیج مسرانه درخواست اعزام به مناطق اشغالی سوریه به منظور دفاع از حرم اهل بیت را دارند.
کد خبر: ۸۶۸۲۰۸۱
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، در این مراسم سرهنگ زارع فرمانده سپاه ناحیه بیله سوارضمن تبریک ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود و سوم خرداد سالروز آزادسازی و فتح خرمشهر، حماسه آزادسازی خرمشهر را نماد غیرت ایرانی و درخشان ترین کارنامه نیروهای مسلح در طول 8 سال دفاع مقدس نام برد.

وی گفت: تا اغاز عملیات های غرورآفرین ثامن الائمه در منطقه شمال ابادان و طریق القدس در منطقه عملیاتی بستان و فتح المبین در مناطق عملیاتی شوش و دزفول و عملیات پیروزمندانه و عزت افرین بیت المقدس در مناطق عملیاتی هویزه و خرمشهر مواضع ما در جبهه های حق علیه باطل و مواضع اشغالی موضع پدافندی بود ولی پس از تصرف و فتح این مناطق رزمندگان اسلام در این جبهه ها مواضع افندی به خود گرفتند و جهانیان را به تعجب وا داشتند.

فرمانده سپاه ناحیه بیله سوار عنوان کرد:وسعت منطقه عملیات و ویژگی های منحصربه فرد مناطق زرخیز خورستان و اهداف سیاسی و اقتصادی و نظامی عملیات بیت المقدس توان و انگیزه رزمندگان اسلام را در اطاعت از فرمان ولایت و با مدد گرفتن از پروردگار که به فرمایش حضرت امام «ید قدرت الهی از استین رزمندگان بیرون امد» ضمن بیان اهمیت خاص این عملیات و دستاوردهای ان سبب آزادسازی بیش از 5400 کیلومترمربع از خاک کشور و خارج شدن مناطق استراتژیک و تامین مرزهای بین المللی و وارد امدن خسارت به دشمن و ازادسازی جاده استراتژیک اهواز به خرمشهر گردید.

وی افزود: به اسارت در امدن بیش از 19 هزار عراقی و کشته و مجروح شدن 16 هزار نفر از مزدوران بعثی و وارد امدن خسارت های متعدد به تجهیزات و نیروی زمینی رژیم بعث صدام از نتایج خارق العاده این عملیات بود.

سرهنگ زارع با بیان اینکه ترکیب نیروها و تجهیزات لجستیکی و رزمی این عملیات که متشکل از دلیرمردان ارتش، جان برکفان سپاه و سلحشوران بسیج و سنگرسازان بی سنگر جهادسازندگی و جان فشانی های پرسنل هوانیروز کشور بود گفت: از جمله مهمترین علل و انگیزه موفقیت این عملیات اتحاد قوای مسلح بود.

جان برکفان بسیجی بی صبرانه در انتظار اعزام به سوریه

فرمانده سپاه ناحیه بیله سوارگفت : افسران جنگ نرم و جان برکفان بسیج و سربازان حضرت امام خامنه ای با کسب فیض و معارف از قاسمان خمینی کبیر بارها و بارها به مراکز و نواحی سپاه مراجعه و مسرانه درخواست اعزام به مناطق اشغالی سوریه به منظور دفاع از حرم اهل بیت نموده و بی صبرانه خواستار اذن ولایت، جهت انجام وظیفه سربازی به ولایت و تکرار حماسه های 8 سال دفاع مقدس در هزاران کیلومتر دورتر از خاک وطن را دارند.

وی با بیان اینکه ابهت کذایی متجاوزان و مستکبرین در اقدامات تروریستی و جنگ سخت شکست خورده است افزود: اقدامات دشمنان در توطئه چینی علیه نظام جمهوری اسلامی همچنان ادامه دارد و بسیج در قبال چشمان نگران شهدا تکلیف دارد در همه ابعاد دفاعی چه در جنک نرم و چه جنگ سخت در حمایت از مسلمانان و نابودی قطعی رژیم اشغالگر قدس تلاش کند.

این مراسم صبح امروز همزمان با سالروز حماسهفتح خرمشهر در راستای گرامیداشت برنامه های فتح خرمشهر قهرمان همایش بسیجیان و رزمندگان ایثارگر شهرستان بیله سوار با محوریت نکوداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم در محل حسینه ثارالله سپاه بیله سوار برگزار شد.

ارسال نظرات