معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل:
سالروز آزادسازي خرمشهر، از مهمترين روزهاي تاريخ کشور و سند افتخار ملت یران است.
کد خبر: ۸۶۸۲۰۹۱
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، سرهنگ صاحبعلی رحیمی، در تجمع رزمندگان و بسیجیان دفاع مقدس شهرستان پارس آباد با تشریح چگونگی آزادسازی خرمشهر در سال 1361 اظهار داشت: حماسه سوم خرداد و فتح خرمشهر بارز‌ترین پیروزی در هشت سال دفاع مقدس بود که سبب افزایش ایمان، غرور و افتخار ملت ایران انقلاب اسلامی شد.

وی خرمشهر را الگوی استقامت، پایداری و وحدت در دفاع مقدس دانسته و با بیان اینکه لازمه استقامت، انقلابی بودن، خود اتکایی، دفاع از گفتمان ها و آرمانهای امام و شهدا و رهبری است، گفت: این ایام یادآور حماسه و مقاومت ملت ایران در هشت دفاع مقدس می باشد که باید همواره گرامی داشته شوند.

معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از سوم خرداد بعنوان روز ماندگار در تاریخ ملت ایران نام برد و افزود: خرمشهر در سایه حرکت حول محور ولایت و خوداتکایی رزمندگان آزاد شد.

رحیمی در ادامه با بیان اینکه آمریکا با استفاده از راهکارهای مختلف به دنبال نفوذ در کشور بوده که یکی از این راه‌ها توافق برجام و فراموش کردن دشمنی آمریکا با نظام جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: امروز در موضوع برجام، بحث هسته ای مطرح نیست، بلکه بحث انقلاب، اسلام، آرمانهای امام و شهدا و رهبری مطرح است.

وی با بیان اینکه نفوذ آمریکا فتنه های سخت تر و بدتر از فتنه های 78 و 88 را رقم خواهد زد، گفت: امروز توافق آمریکا در لباس برجام تنها در راستای نفوذ به کشور و ضربه زدن به‌ نظام اسلامی و ولایت فقیه است.

معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، راه نفوذ آمریکایی ها به کشور را کوتاه آمدن مردم از ارزش ها، آرمان ها و اصل انقلاب که همان ولایت و روحیه شهادت طلبی است، عنوان کرد و گفت: غفلت از دشمن و بی بصیرتی خواص راه نفوذ آمریکایی ها را باز خواهد کرد.

ارسال نظرات