پرویز سروری در گفتگو با «بسیج»:

سازمان زیباسازی، ترویج فرهنگ جهاد و شهادت را از دستور کار خود خارج کرده است

عضو شورای شهر تهران گفت: سازمان زیباسازی برنامه توسعه فرهنگ جهاد و شهادت را از دستور کار خود خارج کرده است؛ امیدوارم شهردار تهران نسبت به این مسئله حساسیت نشان دهد.
کد خبر: ۸۶۸۲۱۱۳
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲

پرویز سروری عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج درخصوص اقدام اخیر سازمان زیباسازی شهر تهران درباره طرح "نگارخانه ای به وسعت یک شهر" گفت: این اقدام سازمان زیبا سازی باید در گینس ثبت شود.

وی افزود: نمایشگاه نگارخانه ای به وسعت یک شهر نباید در اتوبان ها و بزرگراه ها باشد بکه باید در مکانی برگزار شود که مردم بتوانند آثار هنری را از نزدیک ببینند.

عضو شورای شهر تهران تأکید کرد: ما کشوری با سابقه کهن هستیم که دنیا باید آثار ما را نشان دهد؛ من نمی دانم تقویت آثار غربی ها چه سودی برای سازمان زیباسازی دارد که هر سال اصرار بر تکرار این کار بی خاصیت دارند.

سروری با انتقاد از اینکه متأسفانه اولویت آثار غربی و بی خاصیت از ایام شعبانیه و سوم خرداد در سازمان زیباسازی برتر شده خاطر نشان کرد: تابلوهای زیبایی که مربوط به ایام شعبانیه بود جمع آوری شد ولی این تابلوهای بی خاصیت همچنان در اتوبان ها، بزرگراه ها، خیابان ها و مسیرهای مختلف شهر باقی مانده است.

وی تصریح کرد: ما درباره این مسائل نگرانیم؛ متاسفانه سازمان زیباسازی از این دست کارها را برای خود اولویت می داند اما برنامه توسعه فرهنگ جهاد و شهادت را از دستور کار خود خارج کرده است؛ امیدوارم شهردار تهران نسبت به این مسئله حساسیت نشان دهد و این روند کارها جمع شود و زیبا سازی زیباسازی انقلابی باشدشورای شهر تهران این قضیه را پیگیری خواهد کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار