خبرهای داغ:

مسابقه دوومیدانی بسیجیان هندیجان برگزار شد

فرمانده سپاه هندیجان گفت :به مناسبت سالروز فتح خرمشهر ایستگاه صلواتی و مسابقه دو میدانی بسیجیان شهر ستان هندیجان از محل یادمان شهدای گمنام تا بلوار سپاه و بلعکس برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۲۱۴۴
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرنگار بسیج در هندیجان ،عصر روز دوشنبه مسابقه دو ومیدانی بسیجیان شهرستان هندیجان باحضورفرماندهی و پرسنل  ناحیه سپاه و گردان عملیاتی امام رضا ع، حوزه مقاومت و پایگاه های مقاومت بسیج با همکاری اداره ورزش و امور جوانان ،تربیت بدنی ناحیه سپاه و کانون بسیج ورزشکاران و بیش از ۸۰بسیجی در محل یادمان شهدای گمنام برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار محمد رشید جعفری در حاشیه مسابقه دو ومیدانی بسیجیان اظهار کرد:یاد و خاطره حماسه غرور آفرین آزادی خرمشهر در تاریخ جاویدان شد و این رشادت ها ماندگار شده و به فرمایش امام خمینی ره خرمشهر راخدا آزاد کرد.


وی افزود: بافرهنگ سازی مناسب  حماسه های بزرگ  هشت سال دفاع مقدس به نسل های آیند ه منتقل داده و الگو سازی بشود.

وی بابیان اعلام برنامه های گرامیداشت حماسه آزاد سازی خرمشهر در هندیجان گفت:برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی شامل خاطر ه گویی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ،مسابقات فرهنگی در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج ،غبار روبی و عطر افشانی شهدا ،شامگاه یاد یاران ،ایستگاه صلواتی  ،مسابقه دو ومیدانی و فوتبال که درحال  برگزار است.

جعفری فرمانده سپاه ناحیه هندیجان عنوان کرد:حضور ۸۰درصدی نوجوانان و جوانان در برنامه های  مختلف بسیج در هندیجان  نشانه بصیرت و ولایتمداری  این بسبجیان است.

وی بااشاره به آمادگی بسیجیان هندیجان در تمام زمینه ها بیان کرد:بسیجیان هندیجان در تمام صحنه های انقلاب با ایمان به خدا حاضر و آماده هستند و به عنوان یک مرزبان از آب وخاک ایران اسلامی دفاع می کنند.

در پایان مسابقه دو ومیدانی به ۴نفر برتر نو جوان و جوان و ۴نفر برتر بزرگسال بسیجی هدایایی اهداء شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار