اکنون فتح الفتوح ما باید برای اقتصاد داخل باشد و کلید آن به دست جوانان ایرانی وکارگران عرصه تولید است لذا عملیات فتح الفتوحی که در آن سوی مرزها طراحی شود نه تنها مفید نیست بلکه باید هر لحظه منتظر دبه دراوردن طرف های مقابل بیگانه باشیم وحقیقتا الصاق فتح الفتوح به این اقتصاد عاریتی ، بزرگترین جفا به خون ۶ هزار شهید راه آزاد سازی خر مشهر خواهد بود.
کد خبر: ۸۶۸۲۱۷۸
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان است زیرا این روز یاد آور دلیر مردانی است که با جان فشانی و نثار ۶ هزار شهید توانستند خونین شهر را آزاد کنند این رخ داد مبارکی است که بعد از گذشت سالها هنوز حلاوت و شیرینی آن بر کام ملت ایران باقی مانده است.

درست است که خرمشر ایران آزاد شده  اما دشمن غدار با حربه جنگ اقتصادی وارد عرصه کار و زار با جمهوری اسلامی ایران شده است لذا اکنون راه حل اصلی مبارزه در در این عرصه هم باید بومی ، خودی و با تکیه بر توان مندی ها و امکانات داخلی  باشد .

اگر خرمشهر آزاد شد ، هیچ گاه به دست دشمن نیافتاد و پیروزی آن عمیق بود  به این دلیل است که رمز اصلی آزاد سازی در دستان پر توان مردمش و بر روی دوش جوانان غیور آن بود و ملت ایران بار این آزاد سازی را بر دوش کشید لذا بیگانه  و نفوذی هیچ نقشی در آزادسازی آن نداشت .

آن زمان بنی صدر هم که داعیه منتخب بودنش گوش مردم را کر می کرد با عملیات های نادرست تنها توانست به افزایش شهدا کمک کند و جوانان غیور ایران را عمدا به آغوش مرگ بکشاند لذا اکنون نفوذی هایی چون بنی صدر قد علم کرده اند و سعی دارند با عملیات هایی به نام بر جام تولید گران و رزمندگان اقتصادی عرصه تولید را به کام مرگ فرو کشد و کشور را مورد آماج تهاجمات بیگانه کند  .

امروز اقتصادمان نیز همانند خرمشهر مورد تهاجم دشمن قرار گرفته است که باید با تلاش خودمان و توکل بر خداوند متعال آن را آزاد کنیم آری خرمشهر به ما آموخت که واقعه ای را فتح الفتوح بدانیم که زحمت آن را خود کشیده باشیم ، پای آن خون ۶ هزار شهید ریخته باشیم و تنها اتکایمان پروردگار متعال وخالق یکتا باشد اگر این گونه بر نامه ریزی شود آنگاه این پیروزی برای ملت ایران میسر خواهد شد .

پیروزی که با توان داخلی ایجاد شود گذر زمان از شیرنی و حلاوت آن نمی کاهد و بیگانه ای هم نه تنها جرات دست درازی به آن سرزمین را ندارد بلکه به اقتصاد مقاوم و قوی اش به دیده احترام می نگرد زیرا برای دشمن مسجل می شود که این کشور از خمیر مایه خوب و قوی که توان اداره خودش را دارد  برخوردار است و نیازی به دست درازی کردن در مقابل آن بیگانه را ندارد.

اکنون فتح الفتوح ما باید برای اقتصاد داخل باشد و کلید آن به دست جوانان ایرانی وکارگران عرصه تولید است لذا عملیات فتح الفتوحی که در آن سوی مرزها طراحی شود نه تنها مفید نیست بلکه باید هر لحظه منتظر دبه دراوردن طرف های مقابل بیگانه باشیم وحقیقتا الصاق فتح الفتوح به این اقتصاد عاریتی ، بزرگترین جفا به خون ۶ هزار شهید راه آزاد سازی خر مشهر خواهد بود .

کسی نباید تلاش های خود را  در یک عرصه که منتقدان بسیاری نیز دارد مهم جلوه دهد و از عملیات هایی که به دست جوانان پاک و مخلص با توکلی عمیق بر خداوند یکتا آن هم با هدایت رهبری بزرگ ، را به نام خودش ثبت کند و از عملیات های سراسر خدایی برای رسیدن به اهداف خود استفاده سوء کند .

نویسنده :حسین باقری

انتهای پیام /

ارسال نظرات