منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس دهم:

لزوم ارائه لایحه‌ای برای جبران عقب‌ماندگی اشتغال زنجان دولت به مجلس

دولت به منظور حمایت از ایجاد اشتغال در استان لایحه‌ای در زمینه جبران عقب‌ماندگی اشتغال زنجان به مجلس ارائه کند.
کد خبر: ۸۶۸۲۲۳۶
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس دهم گفت: دولت به منظور حمایت از ایجاد اشتغال در استان لایحه‌ای در زمینه جبران عقب‌ماندگی اشتغال زنجان به مجلس ارائه کند.

علی وقفچی با تاکید بر اینکه قوانین حوزه کار باید از هر دو بخش کارگری و کارفرمایی حمایت کند، افزود: پرداختن به یک بخش کار غلطی بوده چرا که هر دو مستلزم یکدیگر هستند.

وی با اشاره به مشکلات فرهنگی حوزه روابط کارگر و کارفرما تصریح کرد: این مشکلات باید با تدوین برنامه‌های حمایتگر از هر دو حوزه کارگری و کارفرمایی برطرف شود.

وقفچی عنوان کرد: دولت نیز به منظور حمایت از ایجاد اشتغال در استان زنجان لایحه‌ای در زمینه جبران عقب‌ماندگی اشتغال استان به مجلس ارائه کند.

وی با بیان اینکه به منظور برطرف شدن مشکلات بیکاری و اشتغال باید نگاه جامعی در کشور انجام شود، ابراز کرد: بخشی‌نگری در این حوزه یک آفت است.

منتخب مردم زنجان و طارم در مجلس دهم با اشاره به اینکه در حوزه اشتغال و بازار فروش و غیره زمانی موفق ارزیابی می‌شود که هر سه حوزه تولیدکننده، مصرف‌‌کننده و واسطه‌گر از وضعیت راضی باشند.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه بیمه همگانی باید بلاتکلیفی موجود برطرف شود، بیان کرد: بیمه تامین اجتماعی باید همگانی شود.

وقفچی با بیان اینکه باید حداقل معیشت برای همه مردم کشور تعریف شود، خاطرنشان کرد: در حوزه اشتغال نیز باید در ابتدا شغل در جامعه تعریف شود تا بتوانیم در این حوزه برنامه‌های جامعی را ارائه کنیم.

ارسال نظرات