دوم خرداد و دروغ اعتقاد به جمهوریت!

کد خبر: ۸۶۸۲۲۳۹
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴

خبرگزاری بسیج-سرویس اخبار ویژه

روزنامه شرق در گزارشی به مناسبت دوم خرداد تلاش کرد با حماسی نام نهادن دوران اصلاحات و نه انتخابات سال 76! اصلاح طلبان را اسوه دفاع از جمهوریت جلوه دهد!

شرق با دستمایه قراردادن پیام عارف می نویسد«آموختیم رأی مردم حرف اول و آخر را می‌زند و رمز عبور از شب‌های طولانی، امیدواری به فرداهای روشن است. همان‌گونه که با امید و در ادامه حماسه دوم خرداد، حماسه ٢٤ خرداد ٩٢ و هفتم اسفند ٩٤ خلق شد

لازم به ذکر است این ادعای شرق در حالی مطرح می شود که تجربه فتنه 88 نشان داد که از نظر لیدرهای جریان اصلاحات دموکراسی خوب دموکراسی به شرط چاقو است و اگر در مقطعی نتایج انتخابات ها به ضرر اصلاح طلبان باشد حتی می توان شعار ضد ولایت فقیه سر داد و از اصول قانون اساسی به عنوان میثاق ملی به راحتی عبور کرد!

فتنه 88 نشان داد طیف رادیکال اصلاحات نه تنها به اسلامیت نظام بلکه به جمهوریت نیز اعتقادی ندارد و از نظر آنها رای مردم تهران با ارزش تر از رای مردم اصفهان، شیراز و ... است و مردم شهرهای کوچک و روستاها نیز ارزشی ندارد جون آنها لشگر قابلمه به دست هستند!!!

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۱۲:۵۰ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۵
کسانیکه بی سوادند و با مبانی فقهی و کلامی اسلام علی الخصوص تشیع آشنایی ندارند حق دارند بگوییند اولین و آخرین حرف را رای مردم میزنند . پس با این حرف نتیجه میگیریم که حق با قوم لوط و قوم نوح بوده که اکثریت رای را داشتند.آقای روزنامه نگار حرف شما این است که حرف با هوای نفس است نه حرف حق و حرف خدا و دین.(برو کمی مطالعه من یا از هوای نفستون دوری کنید.)