خبرهای داغ:
به همت بسیج سازندگی ناحیه امام حسین(ع) صورت گرفت
مسئول بسیج سازندگی ناحیه امام حسین (ع) از راه اندازی غرفه اقتصاد مقاومتی همزمان با جشن های باشکوه ایام نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۲۲۴۵
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۱
حکمت الله میرزایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با تشریح جزئیات برگزاری غرفه اقتصاد مقاومتی گفت: بسیج سازندگی ناحیه امام حسین(ع) در راستای اجرایی نمودن فرامین مقام معظم رهبری و نامگذاری سال به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و همچنین استفاده از ظرفیت هایی که در شهر قم وجود دارد و با توجه به اعیاد شعبانیه و حضور میلیونی جمعیت در مسجد مقدس جمکران از این ظرفیت استفاده کرد و غرفه ای را با عنوان "من کالای ایرانی میخرم" برپا نمود و یک کمپین حمایت از تولیدات داخلی را تشکیل داد که دغدغه امروز مقام معظم رهبری است.

وی اظهار داشت: هدف ما در این غرفه ها  فرهنگ سازی و ترویج استفاده از تولیدات داخلی بین مردم است امیدواریم با کاری که انجام میدهیم بتوانیم موضوع فرهنگ سازی استفاده از کالای ایرانی را برای مردم ترویج کنیم و فتح بابی بشود که مردم قبول کنند که ما در بعضی از کالاها بهتر از کالاهای خارجی تولید میکینم و با توجه به این فرهنگ غلط که بین جامعه افتاده که کالای خارجی خوب است اما ما میخواهیم که این فرهنگ تغییر کند چون اگر بازار کشورمان در این موضوع از دست برود شاهد عواقب بدی برای جوانانمان خواهیم بود که واقعا استفاده از کالای خارجی باعث  مرگ سرمایه ایرانی و ضربه زدن به کشورمان میشود و افزایش بیکاری در پی خواهد داشت.

وی در پایان گفت: همانطور که ما قادر به ساخت موشکی با برد بیش از 2000 کیلومتر بوده و اورانیوم را تا 20 درصد غنی سازی میکنیم، چه طور نمی توانیم در بحث ساخت خودرو و تولیدات داخلی به این شکل پیشرفت و فعالیت بکنیم که تا با شرکت های جهانی رقابت بکنیم.

میرزایی تصریح کرد: من مطمئن هستم که ما میتوانیم در این موضوعات موفق شویم به شرطی که مردم ما بخواهند و همت کنند که ان شالله بتوانیم این موضوع را بین مردم ایران فرهنگ سازی بکنیم که استفاده از کالای ایرانی برای ما افتخار شود.

یادآور میشود: پخش  برشور، سخنرانی، پخش کلیپ های مصرف تولیدات داخلی، برنامه عروسکی برای کودکان و اجرای مسابقات و اهدای جوایز از برنامه های این غرفه بود.

ارسال نظرات