فرمانده سپاه استان البرز در جمع کارمندان شهرداری؛

امینت امروز را مدیون شهدا هستیم/ استقامت سردار همدانی داعش را زمین گیر کرد

سردار استاد حسینی گفت: استقامت سردار همدانی بود که توانست داعش را زمین گیر کند چراکه مقام معظم رهبری نیز در دیدار با نخبگان تاکید کردند اگر سردار همدانی نبود امروز نمی توانستید چنین جایگاهی داشته باشید.
کد خبر: ۸۶۸۲۲۴۶
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ سردار علی استاد حسینی در جمع کارکنان شهرداری کرج با اشاره به فرمایشات امام(ره) اظهار داشت: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بر این موضوع تاکید داشتند که عظمت و پیروزی امروز کشور را مدیون خون شهدا هستیم.

وی در خصوص فتح خرمشهر افزود: امام(ره) از این جهت که کسی را غرور نگیرد فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد چراکه تمام نیروها پای کار آمدند.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به سخنان مطهری نیا در دانشگاه آزاد در خصوص پذیرش برجام تصریح کرد: استقامت سردار همدانی بود که توانست داعش را زمین گیر کند چراکه مقام معظم رهبری نیز در دیدار با نخبگان تاکید کردند اگر سردار همدانی نبود امروز نمی توانستید چنین جایگاهی داشته باشید.

وی با بیان اینکه امروز استقامت و مقاومت ما را به پیروزی می رساند گفت: با قدرت باید در مقابل دشمن ایستاد و با خنده نمی توان در مقابل دشمن ایستادگی کرد چراکه دشمن به هیچ وجه منطق سرش نمی شود.

سردار استاد حسنیی در پایان گفت: در صورت سستی و عقب نشینی ضربه خواهیم خورد و باید یاد و خاطر شهدا را زنده نگه داریم و بگوییم تا آخر پای خون شهدا ایستاده ایم و به حول قوه الهی با ایستادگی کامل پرچم را به صاحب اصلی خواهیم داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها