خبرهای داغ:
نهمین سالن فرهنگی ورزشی صالحین اقلید امروز با حضور مسؤولان شهرستانی در میدان سلامت این شهر به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۸۶۸۲۲۷۰
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳

سالن فرهنگی ورزشی صالحین حوزه مقاومت بسیج امام جعفر صادق(ع) عصر امروز با حضور امام‌جمعه، فرمانده سپاه، مسؤولان شهرستانی و بسیجیان در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اقلید در آیین افتتاح این سالن با اشاره به آغاز ساخت 11 سالن ورزشی فرهنگی صالحین در سطح این شهرستان از بهره‌برداری 9 سالن خبر داد و اظهار داشت: عملیات اجرایی در دو سالن دیگر در حال انجام است که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

موسی زارعی به احداث سالن‌های فرهنگی ورزشی صالحین با اعتباری بالغ‌بر 250 میلیون تومان اشاره و عنوان کرد: حدود 100 میلیون تومان از این اعتبار از استان و بقیه از خودیاری و صرفه‌جویی و... تأمین می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت برنامه‌های فرهنگی و ورزشی و لزوم ایجاد بستر و زمینه مناسب برای اجرای این برنامه‌ها هدف از احداث سالن‌های صالحین را فراهم کردن فضایی مناسب برای ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی در سطح این شهرستان عنوان کرد و گفت: اقشار مختلف مردم می‌توانند با بهره‌گیری از سالن‌های فرهنگی ورزشی صالحین اوقات فراغت سالمی داشته باشند.

زارعی به سالن یک‌هزار و 200 مترمربعی 9 دی در سپاه اقلید که آماده بهره‌برداری است اشاره کرد و بیان داشت: سالن 9 دی بااعتباری بالغ‌بر 500 میلیون تومان که 250 میلیون تومان از این اعتبار از استان تأمین شد ساخته شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اقلید در پایان سخنان خود بابیان اینکه از ظرفیت سالن‌های فرهنگی ورزشی صالحین در فعالیت‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، برگزاری یادواره‌ها و برنامه‌های هیئت‌های مذهبی و... می‌توان استفاده کرد از وجود چهار سالن فرهنگی ورزشی صالحین در شهر اقلید (مرکز شهرستان) و هفت سالن در سایر نقاط این شهرستان ازجمله سده، خنجشت، دژکرد، آسپاس و حسن‌آباد خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها