خبرهای داغ:
مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی فارس:
مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: دشمن در نبرد نرم به دنبال تسخیر سنگر دانشگاه است.
کد خبر: ۸۶۸۲۲۷۲
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴

اسماعیل قزل‌سفلی در جلسه تودیع و معارفه مسؤولان پیشین و جدید بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز، دوران جوانی را فرصتی گران‌بها برشمرد و با تأکید بر استفاده از آن اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین زمان‌ها، فرصت کسب دانش در دانشگاه‌ها است.

وی افزود: در شرایطی قرار داریم که غربی‌ها و آمریکایی‌ها خود اذعان دارند انقلاب اسلامی در دهه جدید و نظم نوین جهانی یکی از مهم‌ترین کشورهای نقش‌آفرین است.

قزل‌سفلی با بیان اینکه ایران الگویی به‌نام انقلاب اسلامی را به جهان عرضه کرد و امروز در دهه چهارم خود قرار دارد ادامه داد: رهبری، ایدئولوژی، توده‌های مردم و عناصر سازمان‌ده، مؤلفه‌های یک انقلاب است.

وی بابیان اینکه یکی از مهم‌ترین تهدیدات، کمبود نیروی متعهد برای آینده انقلاب اسلامی است، آینده انقلاب را در گرو تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: یکی از مراکز مهم تربیت نیرو دانشگاه است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه امام خمینی(ره) تغییر صحنه نبرد از سخت به نرم را به‌ خوبی تشخیص دادند اضافه کرد: دشمن در این نبرد نرم به دنبال تسخیر سنگر دانشگاه بوده و نقش بسیج دانشجویی و سایر تشکل‌ها در مقابله با این حربه دشمن را مهم دانست.

قزل‌سفلی با اشاره به نقش بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها گفت: آهنگ کار تشکیلاتی باید آهنگ عبادت باشد که مقدس است.

وی بابیان اینکه درون مجموعه بسیج دانشجویی عناصر مؤمن و انقلابی بسیاری در حال فعالیت هستند تصریح کرد: این تشکل نیازهایی دارد و اقداماتی را باید انجام دهد تا بتواند در آینده انقلاب اسلامی نقش‌آفرین باشد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در ادامه با تأکید بر ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی، اخلاق و معنویت، خدمت‌رسانی به مردم، اثرگذاری در محیط، تلاش برای ترویج روحیه انقلابی توسط مجموعه بسیج دانشجویی و اتحاد تشکیلاتی و سازمانی اضافه کرد: جنگ امروز، جنگ تابلوها است و باید روحیه و فرهنگ بسیجی را ترویج دهیم چراکه علاقه‌مندان به‌نظام را خوشحال و دشمنان را ناراحت کرده‌ایم.

قزل‌سفلی بابیان اینکه باید روزبه‌روز ارتباط باخدا را قوی‌تر کنیم اظهار داشت: باید تلاش کنیم که دانشجویان بسیجی را در دانشگاه به تواضع، صبر و شکیبایی بشناسند.

وی بابیان اینکه با افزایش دانش، می‌توان برای انقلاب اسلامی مفید واقع شد، بر نهادینه شدن فرهنگ مطالعه بین دانشجویان بسیجی تأکید کرد و گفت: برای خدمت‌رسانی به مردم باید ظرفیت‌ها را ایجاد کرد که اردوهای جهادی، کارهای عام‌المنفعه و... ازجمله این اقدامات است.

مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با تأکید بر ایجاد بستر برای سلیقه‌های مختلف در بسیج دانشجویی و نگاه وسیع به موضوعات گفت: بسیج دانشجویی نقطه اتصال مجموعه‌های ارزشی در دانشگاه‌ها باشد.

قزل‌سفلی در ادامه با تأکید بر تعامل با مسؤولان و سایر تشکل‌ها بیان کرد: بسیج دانشجویی محور جبهه انقلابی در دانشگاه‌ها باشد و مانند برادر بزرگ‌تر سایر تشکل‌ها عمل کند.

وی بابیان اینکه بسیج دانشجویی در تحقق بسیج ده‌ها میلیونی تلاش کند تصریح کرد: بسیج باید کانون معنویت برای سلیقه‌های مختلفی که در درون نظام فعالیت می‌کنند، باشد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس بابیان اینکه باید بر اصول اعتقادی خود ایستادگی کنیم ادامه داد: فتنه خط قرمز ما است و نباید در گذر زمان فراموش شود.

قزل‌سفلی با تأکید بر دفاع منطقی از انقلاب بیان داشت: تشکیلاتی موفق است که روحیه انقلابی داشته باشد و امروز نیز به مجاهدت همراه با بصیرت نیاز داریم.

در این جلسه مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس نیز اظهار داشت: جوانی بهترین سرمایه‌ای است که می‌توان در راه عبادت خداوند، خودسازی و تهذیب نفس استفاده کنیم.

حجت‌الاسلام مهدی کاظمی با بیان اینکه جوانان شهید ایران اسلامی عاشق خدا، ایثارگری و جهاد بودند افزود: باب جهاد، شهادت، خدمت و عبادت باز است.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس بابیان اینکه قلب جوان مانند آینه شفاف است اضافه کرد: بزرگان ما نیز به جوانی اهمیت می‌دادند.

کاظمی با تأکید بر استفاده از ظرفیت ایام‌الله گفت: از جوانان و دانشجویان بسیجی انتظار می‌رود که در سنگر علم و دانش، تهذیب نفس و خودسازی نیز گام بردارند.

 در این جلسه از زحمات عباس توانا مسؤول پیشین بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز تجلیل و محمدمهدی سعادت‌یار به‌عنوان مسئول بسیج دانشجویی این دانشگاه معرفی شد.

محمدمهدی سعادت‌یار دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه شیراز پیش‌ از این مسؤول بسیج دانشجویی دانشکده فنی و مهندسی این دانشگاه بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها