خبرهای داغ:
جانشین سپاه عشایر فارس درآیین معتمدین و اعضای شورای حوزه و پایگاه های مقاومت حوزه صاحب الزمان (عج) گفت: گذار از زندگی سنتی به صنعتی نباید باعث نابودی اشتغال عشایر شود.
کد خبر: ۸۶۸۲۲۸۴
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱
سرهنگ افسری در جمع فرماندهان پایگاه های حوزه صاحب الزمان(عج) که با حضور منتخب مردم  در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد گفت : اینکه جناح های مختلف سیاسی به مجلس راه پیدا می کنند نشان از مردم سالاری بی نظیری است که نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم هدیه کرده است.

جانشین سپاه عشایر فارس، در این آیین که با حضورکورش کریم پور منتخب دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان های فیروز آباد، قیرو کارزین و فراشبند برگزار شد، در ادامه گفت: برخی افراد با تفکیک اصلاح طلبی و اصولگرایی سعی دارند برنده مجلس را جناحی بدانند که تفکرات در چهارچوب نظام را قبول ندارند و نوعی چیرگی لیبرالیسم تلقی نمایند در حالی که منتخبین مردم این مرزبندی را قبول ندارند و پایبند به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند .

سرهنگ افسری، با برشمردن مشکلات مردم بویژه عشایر افزود: امروز اشتغال و ازدواج جوانان و معیشت مردم به عنوان اولویت اصلی باید در دستور کار قرار بگیرد و گذار از زندگی سنتی به صنعتی نباید باعث نابودی اشتغال عشایر شود که لازمه آن این است که در طرح اسکان عشایر مساله اشتغال نیز همپای اسکان پیش برود.

در این آیین منتخب مردم در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و معاون فرماندار به توضیحاتی در خصوص وضع موجود شهرستان اشاره نمودند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها