خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عشایر فارس، در همایش هم اندیشی معتمدین طوایف دره شوری و کشکولی حوزه عشایری امام رضا (ع) که با حضور امام جمعه چنار شاهیجان، جانشین سپاه عشایر فارس، فرماندهان پایگاهها و خانواده های معظم شهدا برگزار شد گفت: دشمن قصد دارد به لایه های اصلی نظام رسوخ کند تا اسلام راحذف کند.
کد خبر: ۸۶۸۲۲۸۸
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳
حجت الاسلام علیزاده، در این آیین با توجه به سوره مبارکه  عصر که با واو قسم وارد شده است گفت:  قسمی که خدای تعالی در این سوره خورده قسم به این عصر ( عصر پیامبر اکرم(ص)، عصری که در آن زندگی می کنیم و عصر ظهور حضرت مهدی موعود) است که انسان ها در زیان و ضرر هستند و همچنان دچار خسران می شوند هم در دنیا و هم در آخرت الا کسانی که ایمان به خدا داشته باشند و عمل صالح انجام دهند و همدیگر را به حق دعوت کنند و به صبر و شکیبایی فرا خوانند که در این صورت ضرر نمی بینند. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عشایر فارس، در ادامه بیان داشت: نهضت اسلام از زمان پیامبر اکرم(ص) درختی نوپا بود که با بیداری اسلام در آن زمان با روشنگری آن حضرت شروع شد و تا زمان امام خمینی(ره) و با رهنمود های آن امام بزرگوار ادامه پیدا کرد و تا الان که با رهنمود های امام خامنه ای  (مدظله العالی ) ادامه دارد.

علیزاده، با توجه به فرارسیدن انتخابات مجلسین گفت: شاخصه اصلی فرد اصلح این است که ایمان قلبی به خدا داشته باشد و از اسلام ناب محمدی در همه جا دفاع کند فلذا کاندید های محترم نباید در صدد تخریب یکدیگر باشند ضمن این که باید یکدیگر را به حق دعوت کنند و از حق دفاع کنند.

دشمن قصد دارد به لایه های اصلی نظام رسوخ کند تا اسلام  راحذف کند

حجت الاسلام علیزاده، با توجه به حرکت دشمن در جریان نفوذ در صدر اسلام که به هر طریقی در صدد حذف اسلام بودند خاطر نشان کرد: امروز دشمن قصد دارد در لایه های اصلی نظام رسوخ کند تا به اسلام و دین ضربه وارد کند و اگر توانست آن را حذف کند ولذا در این برهه از زمان که مهمترین دوران عصر حاضر است از افرادی که تحت لوای خود هستند که منافع آنان را دو چندان می کنند تعریف و تمجید می کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عشایر فارس، در ادامه با توجه به نقش دشمن مبنی بر این که اگر بخواهد طایفه و قبیله ای را از بین ببرد،گفت: دشمن در ابتدا اصول را از آن قوم و قبیله می گیرد و فرع را جایگزین آن می کند و به دنبال آن افراد نالایق را به جلو می اندازد و افراد با فضیلت را کنار می زند.

حجت الاسلام علیزاده، در پایان گفت به حمدا... رهبر معظم انقلاب تاکنون سکان کشتی پرتلاطم را که در اقیانوس فتنه ها در حال حرکت می باشد را به سلامتی و با عزت حفظ کرده و تا لحظات آخر نیز حفظ می کند تا پرچم مقدس اسلام را به دست صاحب اصلی آن برساند.انشاءا...
ارسال نظرات
پر بیننده ها