مسئول بسیج جامعه پزشکی استان سمنان خبر داد:

مراسم تجلیل از اعضای مدافع حرم دانشگاه علوم پزشکی سمنان

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان سمنان گفت: در نشست بصیرتی امروز از اعضای دانشگاه علوم پزشکی سمنان شامل پزشک و پرستار که به عنوان مدافع حرم فعالیت کرده‌اند تجلیل خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۸۲۲۹۲
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، سکینه مهرابی، مسئول بسیج جامعه پزشکی استان سمنان درباره برنامه‌های ماه شعبان این استان گفت: به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر و جشن نیمه شعبان بسیج دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به همراه ایثارگران این دانشگاه برنامه مشترک انسجام را اجرایی می‌کند که در این باره برای حضور بسیجیان به کل آنان اطلاع رسانی و پیامک ارسال شده است.


وی ادامه داد: برپایی این نشست بصیرتی فردا در کانون مرکز بهداشت دانشگاه و در سالن دندانپزشکی رازی از ساعت ۱۰:۳۰ صبح برگزار می‌شود.


مسئول بسیج جامعه پزشکی استان سمنان با اشاره به تجلیل از خانواده‌های شهدای حرم در این نشست بصیرتی بیان کرد: عده‌ای از اعضای دانشگاه از جمله پزشک و پرستار که به عنوان مدافع حرم فعالیت کرده‌اند در برنامه امروز از ایشان تجلیل خواهد شد؛ همچنین دکتر شادنوش، رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان در این برنامه سخنرانی خواهد کرد.


وی درباره برنامه بسیج جامعه پزشکی در ماه مبارک رمضان نیز گفت: در ماه رمضان مراسم افطاری‌هایی را همراه با جلسات سرگروه‌های حلقه‌های صالحین برپا خواهیم کرد.


مهرابی، درباره برپایی برنامه روز جوان نیز خاطرنشان کرد: در این روز به مدت دو روز چادر مشاوره روانشناسی جوانان را در پارک مرکزی شهر برپا کردیم و خدمات مشاوره به جوانان ارائه شد.
ارسال نظرات