فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: نسل جوان و نسل‌های بعدی باید خاطرات این رشادت‌ها را بخوانند و بدانند که در تاریخ این سرزمین چه اتفاقات مهمی رخ داده است، لشکریان خدا به فرمان امام وارد صحنه شدند و حماسه آفریدند و فتح خرمشهر میسر شد.
کد خبر: ۸۶۸۲۲۹۷
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷

مجید دوهندو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با بیان اینکه انقلاب اسلامی از روزهای نخست آبستن اتفاقات و رویدادهای بزرگی بود که فتح خرمشهر از آن جمله است اظهار کرد: این اتفاق آن قدر بزرگ و مهم بود که حضرت امام(ره) درباره آن فرمودند«خرمشهر را خدا آزاد کرد».

وی تصریح کرد: ایران نخستین ماه‌های انقلاب اسلامی‌اش را طی می‌کرد که رژیم بعثی به پشتوانه استکبار جهانی به ما حمله کرد و هشت سال جوانان این مرزو بوم با ایمان مستحکم و شاخصه ولایت پذیری، در برابر نظام سلطه ایستادند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت افزود: جنگ ما تنها با رژیم صدام نبود، عراق از مجهزترین سلاح‌های روز بهره می‌برد و دست‌های استعمار جهانی حمایتش می‌کرد اما رزمندگان ما تا پای جان از آرمان‌ها پاسداری نمودند.

دوهندو افزود: نسل جوان و نسل‌های بعدی باید خاطرات این رشادت‌ها را بخوانند و بدانند که در تاریخ این سرزمین چه اتفاقات مهمی رخ داده است، لشکریان خدا به فرمان امام وارد صحنه شدند و حماسه آفریدند و فتح خرمشهر میسر شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این جانفشانی‌ها و افتخارات باید در کتب درسی و دانشگاهی گنجانده شود چرا که امروز جوانان ما با تاسی به شهدای دفاع مقدس و الگوگیری از فتح خرمشهر در سوریه پیش‌روی می‌کنند و دشمن تکفیری را به هلاکت می‌رسانند.

ارسال نظرات