خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قزوین:

انديشه هاي ناب امام خمینی(ره) ملت ایران را بيمه خواهد كرد

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قزوین بیان کرد: راه امام و انديشه هاي ناب امام ما را بيمه خواهد كرد و هرچقدر از اين تفكر و انديشه فاصله بگيريم مصائب بيشتري را متحمل خواهيم شد.
کد خبر: ۸۶۸۲۳۳۷
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار خبرگزار ی بسیج در قزوین در ارتباط با ارتحال امام خمینی(ره)  و برگزاری بزرگداشت هرساله در این روز بیان کرد: اين موضوع به فطرت پاك انسان‌ها بر مي گردد، تجليل از انسانهاي بزرگ و پسنديده يك امر پسنديده است و در طول تاريخ  ريشه فطري دارد.

 وی گفت: تجليل از انسان‌هاي بزرگ كه  براي بشريت تحول ايجاد كرده است  هميشه بوده است. حضرت امام (ره) منشا خير و بركت جامعه اسلامي و مظلومان ستمديده عالم بودند و امام نه تنها و اسلام  بلكه مورد احترام همه اديان و همه مردم جهان بوده اند و اینکه تجليل از ياد و نام امام در اصل تجليل از همه خوبي ها می‌باشد.

برخي ها بيت امام را به عنوان راه امام در جامعه مطرح مي كنند و در صورتيكه تفكر امام وآرمانهاي امام  بايد ترويج شود جامعه چگونه با شبهه افكني در اين مورد بايد واكسينه شود؟

این مقام مسئول اظهار کرد: امام راحل يك سري اصول دارد كه بسيار روشن و مشخص است و قابل تفسير نيست، اگر ما آن را مبنا و محور حركت خود قرار دهيم در آن صورت است كه شخصيت ها بر اساس اصول امام را تجزيه و تحليل مي كنند.

 حجت الاسلام معبودی خاطرنشان کرد: زمان و مكان  را بايد در نظر گرفت و به موقع همه كارهاي خود را برحسب وظيفه انجام داد  لذا اگر اين ها را كنار بگذاريم ،افرادي پيدا مي شوند كه مدعي راه امام هستند اما برخلاف راه امام عمل مي كنند و كسانيكه بر مدار راستين امام راحل حركت مي كنند  متهم به افراطي گري و مسايل ديگر مي شوند.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اضافه کرد: اینگونه افراد را ضد امام راحل معرفي مي‌شوند،ما بايد اصول راه امام را به عنوان مشعل هدايت در جلوي چشمان خود قرار دهیم.آ

 در كنار بزرگداشت ياد و راه امام راحل چه اهدافي را بايد به نسل جوان منتقل كنيم؟

وی بیان کرد: ما بايد برای نسل جوان انقلاب كه در دوران جنگ و انقلاب و امام حضور نداشتند تبیین کنیم  كه موجوديت و هويت و دين ما توسط امام راحل احيا شده است.

حجت الاسلام معبودی متذکر شد: راه امام و انديشه هاي ناب امام  ما را بيمه خواهد كرد و هرچقدر از اين تفكر و انديشه فاصله بگيريم مصائب بيشتري را متحمل خواهيم شد. افكار و انديشه هاي امام (ره )مانند نخ تسبيح است كه ما را زنجير وار به هم متصل كرده و نگه داشته است.

این مقام مسئول افزود: اگر از اين نخ جدا شويم گم مي شويم و ديگر ما را به حساب نخواهند آورد، بايد مراكز آموزشي و علمي پژوهشي ما در مدارس، دانشگاهها در مورد ابعاد شخصيت و تفكر و راه امام  تحقيق كنند و امام را به درستي به جامعه معرفی نمایند.

 وی با بیان این نکته که نباید از دانش آموزان غافل شويم تصریح کرد: تدريس هنرمندانه وصيت نامه امام راحل كه چكيده انديشه هاي آن امام بزرگ است ساخت فيلم و كتاب و برنامه هاي مستند راجع به افكار و شخصيت امام راحل نيز مي تواند برنامه هاي متنوعي براي انتقال به نسل جديد باشد.

 اخيرا جان كري گفته است: تسليم شدن آقاي ظريف در برابر منطق و قاعده درست ما  از جمله خاطراتي است كه براي نسل هاي بعدي شنيدني است" نظرتان چيست؟

 وی گفت: آمريكا امروز در همه عرصه هاي سياسي و نظامي و اقتصادي و امنيتي از ايران شكست خورده است ،بعضي ها با ناشي گري نسبت به آمريكا اظهار خوش بيني كردند و آنان پررو شدند،كه اين گونه سخن بگويند.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: منطق جمهوري اسلامي برگرفته از منطق بشري و شرعي و اسلامي است، و قابل تسليم شدن نيست، بلكه ما امريكا را در بسياري از عرصه ها وادار به تسليم كرديم، آمريكا موجودي است كه اصلا منطق ندارد تا منطق بفهمد.

این مقام مسئول در خاتمه اذعان کرد: آمریکا تابع زر و زور و تزوير است، و اصولا  بي منطقي  و تزوير  و پيمان شكني در ذات آمريكا است و ما در يك شرايط استثنايي قرار داريم كه رهبر بزرگوار انقلاب فرمودند: پيچ تاريخي است  و خروج از اين شرايط با لبيك همه جانبه به فرمان و رهنمونهاي رهبري ميسر است، آمريكا هيچگاه ناجي ملت ها نبوده است.

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار