خبرهای داغ:
امروز در بين خواص و روشنفكران و برخي مسئولين انحراف از راه امام به عنوان يك تز سياسي روشنفكرانه و نجات بخش به خورد مردم داده مي شود و قشرهاي مختلفي نيز در دام اين تحريف غربزدگان افتاده اند
کد خبر: ۸۶۸۲۳۴۴
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاري بسيج در قزوين، خبرنگار خبرگزاری در تحليلي سياسي  تحريف خط امام را با نگاه به وصيتنامه الهي سياسي  امام راحل  ارائه مي دهد.

آمريكا از نگاه امام راحل  هيچ سنخيتي با امريكاي مد نظر دولتمردان ما ندارد، بلكه  كلام رهبري مصداق بارز كلام امام راحل است كه آمريكا را شيطان اكبر خطاب قرار دادند در وصيتنامه  امام خميني (ره) بيش از 250 بار كلمه اسلام و اسلامي با  انواع تركيبات آمده است و بيشتر از 120 بار كلمه محرومين  و محروم جدای از ستمديدگان آمده است.

100 بار كلمه طاغوت و انحراف  آمده است، امام خميني (ره) به عنوان رهبر پيامبر گونه و امام گونه داراي فضايل اخلاقي بود كه كمتر رهبري در جهان  پس از ائمه شاخصه هاي  يك انسان كامل را مانند ايشان دارند.

برخي خواص و روشنفكران، انحراف از راه امام را، به عنوان يك تز سياسي روشنفكرانه و نجات بخش به خورد مردم مي دهند

امروز در بين خواص و روشنفكران و برخي مسئولين انحراف از راه امام به عنوان يك  تز سياسي روشنفكرانه و نجات بخش به خورد مردم داده مي‌شود و قشرهاي مختلفي نيز در دام اين تحريف غرب زدگان افتاده اند.

امام (ره) در وصيتنامه الهي سياسي خود صفحه 8 مي فرمايند: ما و ملت هاي مظلوم دنيا مفتخريم  كه رسانه هاي گروهي  و دستگاههاي تبليغاتي جهاني،ما و همه مظلومان عالم را به هر جنايت و خيانتي كه ابرقدرتهاي جنايتكار دستور مي دهند  متهم مي كنند.

اما اين جسارت و ايستادگي در بين دولت مردان ما كم رنگ شده است، وقتي  فرياد زده مي شود كه رابطه ما را با دنيا خراب كرده اند  و ايران هراسي را خاتمه داده ايم  بايد متوجه مي شديم كه امروز نه تنها دنيا با ما خوب نشد بلكه ايران ترساني به خاطر تحريف و فاصله گرفتن از  خط امام راحل چاشني كار شده است.

 در هيچ دوره اي پس از انقلاب  به اندازه  روش تعامل سازنده با دنيا ايران تهديد و تحقير نشده است. ما را متهم به داشتن بمب اتم مي كنند ناچار  از ترس اتهام بايد انرژي هسته اي يك ملت كه آينده پيشرفت كشور را در همه زمينه ها تضمين مي كند برباد داد تا مورد تهمت و اتهام قرار نگيريم،

در وصيتنامه سياسي الهي امام راحل صفحه 10 مي فرمايند: كدام افتخار بالاتر از اينكه آمريكا با آن همه  ادعاهايش و داشتن ثروت عظيم و بي پايان ملت هاي مظلوم و عقب  افتاده و با در دست داشتن  تمام رسانه هاي گروهي در مقابل ملت غيور  ايران و كشور بقية الله ارواحنا لمقدمهالفدا آنچنان وامانده  و رسوا شده است كه نمي داند به كي متوسل شود.

گرگ درنده را مي بينيم اما بر رابطه گرگ و ميش اصرار داريم

در دنياي امروز وقتي به بهانه اقتصاد ،آمريكا  در آغوش كشيده مي شود و خواص خواي و خاطره  تعريف مي كنند  كه امام مخالف شعار مرگ بر آمريكا بود، ديگر دشمني آمريكا با ملت ما افتخار نيست بلكه با تحريف خط امام هرچقدر به آمريكا نزديك شويم عين عقلانيت است كه  سارق حرفه اي را مي شناسند ،گرگ درنده را مي بينند اما بر رابطه گرگ و ميش اصرار دارند.

حذف واژه مستضعفين  كه دغدغه انقلاب و امام بود در دولت اصلاحات به قشر اسيب پذير

در دوران اصلاحات كه با غربي و سكولاريزه كردن انقلاب  پيش رفتند حذف جهاد سازندگي به عنوان شناسنامه انقلاب و كار هاي خارق العاده عملياتي در رفع محروميت زدايي بود و به جهاد كشاورزي ادغام شد و از عرصه عملياتي خارج و به جرگه بربوكراسي پيوست.از نظر امام راحل مستضعف به معناي افرادي از جامعه اطلاق مي شود كه از طرف حكومت يا قشر مرفه جامعه از حق خود محروم شده است.

  وظيفه  دولت و حكومت است  كه پناهگاه اين افراد در برابر هجمه هاي مختلف باشد. اما قشر آسيب پذير  به معناي اين است كه انسان زنده يا مرده از نظر حقوق مساوي اند و هيچ تفاوتي بين زنده و مرده وجود ندارد، زيرا يك جسد و لاشه مرده  آسيب پذير است و يك انسان محروم نيز در معرض آسيب قرار دارد، اما  ميت را  ديگر حق حياتي نمي توان ازش سلب كرد،اما انسان زنده  را مي توان محروم،محدود، كرد به همين خاطر در قانون كار از نظر اصلاحات و طرفداران واژه قشر آسيب پذير هركس در هفته يك ساعت كار كند شاغل محسوب مي شود، ياد امام كاخ نشينان و مستضعفان  همواره جاودان باد.اين مقاله در سلسله نوشته هايي با عنوان آسيب شناسي وجلوگيري از تحريف خط امام ادامه دارد.

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها