فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: شهید بروجردی افتخار ایران، استان و بروجرد است که دلاورمردانه در برابر دشمنان ایستاد و به شهادت رسید.
کد خبر: ۸۶۸۲۳۵۰
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان سرهنگ "محمد پاپی نژاد" در گردهمایی رزمندگان و بزرگداشت شهید بروجردی در حسینیه ثاراله سپاه بروجرد گفت: شهید بروجردی افتخاری برای ایران ، استان و بروجرد است . وی اضافه کرد: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس در جبهه های نبرد با دشمن حاضر شدند و با ایثار و فداکاری و با داشتن روحیه شهادت طلبی دشمن را شکست دادند. 

به گفته وی در عملیات های بزرگی شاهد دلاوریهای  رزمندگان لرستان درعملیات های مختلف بودیم و از گردان ثاراله در عملیات حاج عمران، والفجر 2 و کربلای 4 رزمندگان با تمام توان ایستادند .

 در ادامه سرهنگ "علی احمد فیض الهی" فرمانده گروه 24 بعثت نیروی زمینی سپاه بروجرد گفت: این روزها مدافعان حرم از مناطق مختلفی برای دفاع از حرم حضرت زینب(س)عازم سوریه می شوند. وی اضافه کرد: بسیاری از عاشقان حضرت زینب(س) این روزها برای دفاع کیلومترها آن سوی مرزها می روند و از حرم دفاع می کنند. در ادامه سرهنگ فیض الهی خاطراتی را از سفر خود به سوریه و دفاع از حرم حضرت زینب(س) بیان کردند. 

دهمین گردهمایی پیشکسوتان و بزرگداشت شهید بروجردی با حضور سرلشگر محسن رضایی، سردار کشکولی، فرماندهای نظامی و انتظامی، خانو.اده های شهدا و مسئولین برگزار شد.

ارسال نظرات