در چهاردانگه ساری برگزار می شود:

مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم با محوریت شهید رادمهر

مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم با محوریت شهید محمود رادمهر صبح جمعه هفتم خردادماه در ترکام چهاردانگه ساری برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۸۲۳۵۶
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، بمناسبت گرامی داشت آلاله های سرخ مکتب سید الشهدا، مدافعان حرم و امنیت آوران انقلاب اسلامی ایران مراسم گرامی داشت 13 مدافع همرزم در خان طومان که به شهادت نائل گشتند در 4دانگه مرکز مازندران برگزار می شود.
 
مسئول ستاد گرامی داشت شهدای مدافع حرم بخش چهاردانگه ساری با اعلام خبر اظهار کرد:  به پاس مجاهدت و دلیر مردی و از جان گذشتن نیروهای جبهه مقاومت اسلامی  و پاسداشت یاد شهدای مازندرانی مدافع حرم که امنیت امروز ما را تثبیت کردند برنامه ویژه ای با یاد 13 آلاله سپاه کربلا با محوریت شهید منتسب به چهاردانگه (محمود رادمهر) در روستای ترکام این بخش برگزار می شود.


 وی ادامه داد: در این مراسم که از ساعت 10 صبح جمعه آغاز می گردد فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج سپاه ساری  سرهنگ خادم به سخنرانی خواهند پرداخت و قاسم رنجبران مداحی این محفل معنوی را به عهده دارد.


این مسئول با اشاره به اهمیت بالای شهدای اسلام بویژه شهدای مدافع حرم به نقل از مادر شهید رادمهر گفت: طبق وصیت پسرم مقابل کسی که دشمن دینم است  اشک نمی ریزم، من یک مادرم، احساس و عاطفه دارم، می توانم داد و فریاد کنم اما اصول اعتقادی ام این اجازه را نمی دهد.




انتهای پیام/ت
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار