خبرهای داغ:
استان قزوین با تقدیم یکصد و 60 شهید در عملیات بیت‌المقدس، راه را برای پیروزی‌های پی‌درپی رزمندگان اسلام هموار کرد.
کد خبر: ۸۶۸۲۳۷۲
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: با اراده‌ی خداوندی که پشت سر رزمندگان اسلام در آزادسازی خرمشهر قهرمان بود، استان قزوین با تقدیم یکصد و 60 شهید در عملیات بیت‌المقدس، راه را برای پیروزی‌های پی‌درپی رزمندگان اسلام هموار کرد.

وی رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام را در عملیات بیت‌المقدس مورد تقدیر قرار داد و گفت: جانبازان صبور در این عملیات نقش عمده‌ای در آزادسازی خرمشهر ایفا کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: جانبازان ما در طول عملیات بیت‌المقدس نگذاشتند حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی در اشغال دشمن باشد به همین دلیل باید بهترین نشان‌ها را به آنها اهدا کرد.

حقایق‌پور با اشاره به آثار ارسال شده از سوی مهندسین سراسر کشور در رابطه با المان شهدای مفقودالاثر گفت: نمایشگاه پرواز بی‌نشان که در آن، طرح‌های المان‌ فوق به نمایش گذاشته شده، می‌تواند منبع بزرگ برای استفاده این طرح‌ها در سایر استان‌های کشور باشد.

وی از برگزاری همایش نگرانی مشترک به عنوان یکی از کارهای منحصر به فرد در سطح کشور نام برد و گفت: با توجه به آثار ارزشمندی که برای این همایش رسیده همه دستگاه‌ها همت کرده تا مجموعه نامه‌های برتر به مقام معظم رهبری در قالب تولیدات فرهنگی و هنری در سطح جامعه عرضه شود.
در این نشست، همچنین طرح‌ها و برنامه‌های اجرایی توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در دولت تدبیر و امید جهت انعکاس به استانداری مورد بررسی قرار گرفت

ارسال نظرات
پر بیننده ها