خبرهای داغ:
آیت الله عابدینی:

منتظر امام زمان، منتظر اجرای عدالت جهانی است

آیت الله عابدینی در جمع مردم اقبالیه اظهار کرد: منتظران هیچ‌گاه نمی‌توانند نسبت به سرنوشت ملت‌های مسلمانِ منطقه و مظلومانِ عالم بی‌تفاوت باشند.
کد خبر: ۸۶۸۲۴۰۶
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت‌الله عابدینی در در جمع مردم اقبالیه، با تبریک ولادت با سعادت حضرت صاحب‌الامر (عج)، به تشریح ویژگی‌های منتظران ظهور پرداخت و اظهار کرد: باید همواره آمادگی سربازی در رکاب امام زمان (عج) را در خود داشته باشیم و این مهم دغدغه هر روز ما باشد.

 وی تصریح کرد: همواره بنایمان بر این باشد که خودمان را با معیارهای سربازی آن حضرت مورد مقایسه قرار دهیم. ابتدا باید از خودمان شروع کنیم و اگر بتوانیم عدالت و قسط را در مقابل خودمان، همسر و فرزندانمان، کارگران و همسایگان رعایت کنیم، لیاقت و شایستگی سربازی امام زمان را پیدا خواهیم کرد.

 نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین تأکید کرد: مسئولی که می‌خواهد در جرگه منتظران امام زمان (عج) قرار گیرد، باید وظیفه، رسالت و بار سنگین خدمت‌رسانی به مردمِ گرفتارِ فقر و بیکاری را به‌درستی بر دوش کشیده و آن را به سرانجام مطلوب برساند.

 امام‌جمعه قزوین با بیان این‌که منتظران ظهور امام عصر باید خود را از هواهای نفسانی، ظلم و بیداد برهانند، ادامه داد: منتظر امام زمان کسی است که از نعمت‌هایی که خدا به او می‌دهد حق سائل و محروم را ادا کرده و زکات بپردازد.

وی با تأکید بر این‌که سرباز امام زمان کسی است که در مقابل فتنه گران سرگردان نمی‌ماند، خاطرنشان کرد: امام صادق ) ع) درباره منتظر واقعی فرموده: آن کسی که منتظر دوازدهمین خورشید تابناک امامت و ولایت است، مانند کسی است که شمشیر برهنه و آماده را در دست گرفته و در خدمت پیامبر اسلام اعلام آمادگی و از ایشان دفاع می‌کند.

 آیت‌الله عابدینی در این خصوص ادامه داد: طبق این فرموده امام صادق (ع) معلوم می‌شود، امروز کسانی که آبرویشان را در دست گرفته‌اند، توانمندی‌هایشان را به میدان آورده‌اند و از زبانشان، قلمشان، حیثیت و توانمندی‌هایش برای برافراشته نگه‌داشتن پرچم حق استفاده می‌کنند، منتظران واقعی و سربازِ پایِ کار امام زمان (عج) هستند.

 نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین به یکی دیگر از ویژگی‌های سربازان امام زمان (عج) اشاره و با تأکید بر این‌که منتظر امام زمان، منتظر اجرای عدالت جهانی است، اضافه کرد: منتظران هیچ‌گاه نمی‌توانند نسبت به سرنوشت ملت‌های مسلمانِ منطقه و مظلومانِ عالم بی‌تفاوت باشند و آن‌هایی که نسبت به عالم اسلام و مظلومان بی‌تفاوت هستند، هیچ‌گاه به کار سربازی امام زمان نمی‌آیند.

  وی افزود: رسول گرامی اسلامی (ص) در وصف آن حضرت فرموده: او کسی است که  زمین را پر از قسط و عدل می‌کند و مردم چشمشان از قسط و عدل پر می‌شود؛ همانگونه که عالم پر از ظلم و جور شده است.

 امام‌جمعه قزوین اظهار کرد: امروز شاهدیم آن‌هایی که به دنبال بی‌عدالتی هستند محیط زیست را به نابودی می‌کشانند و زمین را نا امن کرده‌اند و کشورهای مختلف را به آشوب کشانده و تروریست‌های تکفیری و داعش را به جان ملت‌های مسلمان انداخته‌اند اما امام ما می‌خواهد عالم را پر از عدل و قسط کند.

آیت‌الله عابدینی اظهار کرد: این‌که امام خمینی (ره) فرمودند انقلاب را به همه جهان صادر می‌کنیم یعنی آمادگی و هر کسی که این حرف را درک کند، آماده است. این‌که امام فرمود تا بانگ «لا اله الا الله و محمد رسول‌الله» در تمام جهان طنین نیفکند، مبارزه هست و هر جا که مبارزه هست، ما هستیم به معنای آمادگی است.

بازدید از مصلای نماز جمعه اقبالیه

 در پایان این مراسم آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین به همراه جمعی از مسئولان و ائمه جمعه استان از مصلای نماز جمعه اقبالیه بازدید کرد و با مسئولان و متولیان ساخت این مجموعه به گفتگو نشست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها