خبرهای داغ:
پیشکسوت دفاع مقدس گفت: دولتمردان طوری رفتار می کنند که عملکردشان بوی صداقت نمی دهد و رکود اقتصادی، تعطیلی کارخانه ها، محقق نشدن لغو تحریم ها و ضعف در تحقق اقتصاد مقاومتی برای مردم مشهود است .
کد خبر: ۸۶۸۲۴۲۸
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سرهنگ خسروی از یادگاران دفاع مقدس در نشست روشنگری و بصیرت افزایی بسیجیان آیسک که به مناسبت سوم خرداد برگزار شد، با تاکید بر لزوم بازخوانی خاطرات دفاع مقدس بویژه حماسه بزرگ فتح خرمشهر گفت: یاد آوری نعمت های خدا و درس گرفتن از تاریخ می تواند به ما در ادامه حرکت انقلاب ومقابله با تحریم ها کمک کند.

وی تصریح کرد: تاریخ چراغ راه آینده است وجوانان ما باید بدانند خرمشهر چطور مقاومت کرد وچگونه آزاد شد.

این هادیان سیاسی با تشریح عوامل موفقیت در فتح خرمشهر به ایمان به خدا، وحدت فرماندهی، صداقت، تکیه بر نیروهای خودی و روحیه جهادی اشاره کرد و در راس همه آنها تبعیت از رهبری را مورد تاکید قرار داد.

فضای مجازی فرصت مغتنم وعرصه جنگ نرم علیه ملت ما است

خسروی افزود: امروز آمریکا واسراییل با مطالعه روی رفتار مردم ومسئولان ما در صدد تضعیف روحیه دینی واعتقادی ما هستند و فضای مجازی فرصت مغتنم وعرصه جنگ نرم علیه ملت ما است که باید در برابر این تهدید هوشیار باشیم.

این فرمانده بازنشسته سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ادامه داد: دشمن با ایجاد فضای دو قطبی به برخی اهداف خود نزدیک شده وبه علت ضعف ایمان افراد، صداقت ها سقوط کرده و گفتارمسئولان دولت در سطح کلان با واقعیات متفاوت است.

این پیشکسوت دفاع مقدس گفت: ما دشمن دولت نیستیم بلکه برای روشنگری و از سر دلسوزی عیوب دولت و دولتمردان را بازگو می کنیم تا عملکردها اصلاح شود.

خسروی تصریح کرد: دولتمردان طوری رفتار می کنند که عملکردشان بوی صداقت نمی دهد و رکود اقتصادی، تعطیلی کارخانه ها، محقق نشدن لغو تحریم ها و ضعف در تحقق اقتصاد مقاومتی برای مردم مشهود است .

وی با بیان اینکه دشمن تلاش می کند روحیه جهادی را از ما بگیرد افزود: ما جنگ طلب نیستیم اما با روحیه جهادی خود در کشورهای همسایه هم تامین امنیت کرده ایم و باید با همین ابزار به مقابله با تهدیدات امنیتی و اخلاقی برویم.

گفتنی است، همزمان با سالروز فتح خرمشهر روز ایثار، مقاومت وپیروزی نشست روشنگری وبصیرتی بسیجیان آیسک با حضور فرمانده، جانشین و مسئول تعلیم و تربیت، امام جمعه موقت و مسئول روابط عمومی و تبلیغات حوزه بسیج سید الشهدا شهر آیسک در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها