خبرهای داغ:

ماهیت آنهایی که از دیدار با بهائیان دفاع کردند!

در جریان دیدار خانم فائزه هاشمی رفسنجانی با یکی از سرکردگان بهائیت و خانواده او که همراه با عکس یادگاری بود، برخی از این رفتار انتقاد کردند اما برخی هم بودند که از آن دفاع کردند یا موضعی نگرفتند.
کد خبر: ۸۶۸۲۵۱۶
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، فرقه بهائیت به خاطر ماهیت ضد دینی و ضد اسلامی خود هیچگاه نتوانست در میان مردم ایران اسلامی با آموزه های تشیع و ائمه اطهار(ع) کنار بیاید و آن را بپذیرد.

البته هستند افرادی قلیل که به این فرقه ضاله گرایش پیدا کرده اند و راه و روش این مسلک دست ساز انگلیس و خوارج را در پیش گرفته اند، اما برخی از آنها فریب خوردگانی هستند که در تور شکار مبلغین این فرقه گیر افتاده اند.

سرکردگان این فرقه ضاله اکنون همپیاله رژیمی هستند که سرزمین اسلامی فلسطین را اشغال کرده است. اقدامات آنها رنگ و بوی توطئه، جاسوسی و اقدام علیه انقلاب اسلامی میدهد. اگر برخوردی هم با سران و سرکردگان این فرقه در کشور می شود، نه به خاطر گرایش به این فرقه است بلکه به خاطر فعالیت هایی است که آنها انجام می دهند. هر چند این فرقه دست ساز و ضاله است.

انتقاداتی که به اقدام خانم فائزه هاشمی شد به حق و به جا بود، آقازاده بودن او و هر کس دیگری، همواره باید باعث شود تا از ارتکاب اشتباهات، آن هم اشتباهاتی اینچنینی جلوگیری کند، اما بر عکس باعث شده است تا رفتارهای هنجار شکنانه و ساختار شکنانه از او سر بزند.

دفاع از این فرقه پس از دیدار با آنها و اقرار بر این که اشتباهی نکرده ام تا بخواهم جبران کنم، آن همه پس از تذکر پدر، نمی تواند بدون برنامه و دلیل باشد.

پس از آن که وی با یکی از سرکردگان بهائیت دیدار کرد، بودند گروه ها و شخصیت هایی که از این اقدام فائزه هاشمی دفاع کردند. دفاع آنها تنها از فائزه هاشمی نبود. دفاع آنها از یک تفکر پلید بود.

سیاست دفاع و حمایت از فائزه هاشمی در مقابل یک اقدام ساختار شکنانه، هنجار شکنانه و غیر شرعی چرا صورت می گیرد؟

آنهایی که از اقدام خانم فائزه هاشمی دفاع کردند، چه انگیزه ای از این اقدام داشتند؟

آیا آنها خود به دیدار بهائیان رفته اند؟

یا این که حامیان اقدام خانم فائزه هاشمی به این فرقه گرایش دارند؟

شاید هم قصد داشتند در این معرکه ای که به خاطر اقدام خانم هاشمی انجام داده است، آتش بیار معرکه باشند؟

البته احتمال این که اقدام خانم فائزه هاشمی و سپس حمایت طیفی از این اقدام برنامه ریزی شده بود وجود دارد؛ اما چرا؟

این اتفاق یعنی دیدار فائزه هاشمی با سرکرده بهائیان، یک ثمر داشت، ثمره آن هم این بود؛ آنهایی که تا پیش از این سخنی نمی گفتند یا موضعی در قبال بهائیت نمی گرفتند برای مردم آشکار شدند. شناسایی چنین افرادی تا زمانی که لب به سخن باز نکرده اند کار دشواری می نمود اما دیدار با بهائیان باعث شد که ماه پشت ابر نماند. سره از ناسره مشخص شد.

چه آنهایی که مصلحت خود را در حمایت از خانم هاشمی رفسنجانی می بینند آن هم به خاطر آقازاده بودن و چه آنهایی که شاید از لحاظ اعتقادی به دفاع پرداخته اند. هر چه بود اتفاق خوبی بود که باعث شد خیلی ها ماهیت خود را بروز دهند. دشمن اگر بخواهد نفوذ کند یکی از راه های آن بهائیت است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها