روی خط مقاومت؛

اجتماع 5 هزار نفری مدافعان حرم در قائم شهر / خط سرخ شهادت ادامه دارد

در اجتماع مدافعان حرم قائم شهر اعلام شد: مردم قائم شهر آماده جان‌فشانی در تمامی عرصه‌های مبارزه با استکبار به اشاره ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای هستند و خط سرخ شهادت را با خون سرخ خود ادامه میدهند.
کد خبر: ۸۶۸۲۵۴۷
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، اجتماع بزرگ و راهپیمایی بسیجیان و داوطلبان مدافعان حرم، همزمان با سراسر کشور عصر دوشنبه در شهرستان قائم‌شهر برگزار شد.

در این اجتماع 5 هزار نفری، که در حمایت از جبهه مقاومت و همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد، شرکت‌کنندگان از میدان طالقانی به سمت حسینیه ثارالله قائم‌شهر راهپیمایی کردند.

در این اجتماع و راهپیمایی بسیجیان، پاسداران و مردم غیور و مومن شهری بنام صاحب الزمان(ع) راهپیمان با بر تن پوشیدن لباس رزم آمادگی خود را برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) و حمایت از مدافعان حرم مازندران اعلام کردند.
بسیجیان آماده رزم یاد آور شدند تا مسئولین بار دیگر مقدمات گشایش اعزام رزمندگان مازندرانی در قالب لشکر عملیاتی 25کربلا، برای دفاع از حرم آل الله در سوریه را فراهم سازند.

این مراسم با مداحی شروع شد و در پایان بیانیه‌ای در چهار بند قرائت شد.

مفاد این بیانیه به شرح زیر است؛

ما بسیجیان و ملت حزب‌الله ضمن تعهد و پایبندی به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی انزجار خود را از استکبار جهانی، که در رأس آن آمریکای جنایتکار و رژیم کودک‌کش صهیونیستی و نوکران حلقه به گوش‌شان در منطقه نظیر داعش و جبهه النصره و احرار الشام هستند اعلام می‌داریم.

از دولت و به‌ویژه مسؤولان ارشد مذاکره‌کننده و تیم سیاست خارجی خواستاریم با حفظ عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران، با تمام قوا و توان در مقابل زیاده‌خواهی‌های غربی‌ها در راستای دخالت در امور کشورهای اسلامی ایستادگی کرده و حق مظلوم را از ظالم باز ستانده و کوتاه نیایند.

ما مردم ولایت‌مدار و علوی تبار و انقلابی مازندران همچون گذشته با روحیه جهادی و خط‌شکن آماده جان‌فشانی در تمامی عرصه‌های مبارزه با استکبار بنا به فرمان و اشاره ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای هستیم و خط سرخ شهادت را با خون سرخ خود ادامه خواهیم داد.

جبهه مقاومت و شهدای گرانقدر مدافع حرم استمرار هشت سال دفاع مقدس با جهان خواران بوده لذا ضمن تجدید میثاق با 30 شهید مدافع حرم استان، به ویژه 13 شهید مظلوم کربلای خان‌طومان آمادگی همه جانبه و داوطلبانه خود را برای حضور در جبهه‌های محور مقاومت تا پیروزی نهایی را اعلام می‌داریم.

در تجمع رهروان ولایت، مهدی محمدی فرماندار قائم‌شهر و سرهنگ یعقوبی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان و خانواده شهدای مدافع حرم و اعضای بسیج رسانه شهرستان حضور داشتند و بسیجیان ضمن محکوم کردن جنایات استکبار جهانی و تروریست‌های تکفیری در منطقه   حمایت قاطع خود را از مدافعان حرم و رزمندگان جبهه مقاومت اعلام داشتند.

انتهای پیام/ت


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار