خبرهای داغ:
قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان با بیان این که با جدایی ویسی اصلا و ابدا بحرانی در کار نیست، گفت:‌ گزینه سرمربیگری تیم تا دو سه روز آینده مشخص می‌شود.
کد خبر: ۸۶۸۲۵۵۴
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱

علی پورکیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری بسیج، منطقه خوزستان، درخصوص جدایی ویسی از این تیم، اظهارکرد: آقای ویسی سه سال در باشگاه استقلال فعالیت داشت و در دو سال اول فراز و نشیب شدیدی داشت ولی در سال سوم توانست تیم را قهرمان کند.

وی افزود: مجموعه باشگاه و کادرفنی باعث شدند که تیم قهرمان شود و آقای ویسی برادر ما است ولی برای زندگی و ادامه کارش صلاح دید که در سپاهان باشد و این حق طبیعی او است و به عنوان یک دوست برای او آرزوی موفقیت دارم و از این‌که از پیش ما رفت، دلتنگ او هستیم.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان در خصوص انتخاب سرمربی جدید تیم نیز گفت: هیات‌مدیره و مدیرعامل با جلساتی که دارند ان‌شاءالله گزینه هدایت تیم را تا دو سه روز آینده مشخص می‌کنند. هیات مدیره با توجه به این‌که فکر می‌کرد ویسی در تیم بماند، دست نگه داشته بود ولی با مسجل شدن جدایی ویسی، قطعا گزینه سرمربیگری تیم نیز به زودی مشخص می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا گزینه بومی مدنظر است؟ عنوان‌کرد: آقایان در حال بررسی هستند و ان‌شاءالله گزینه را اعلام خواهند کرد. هدف باشگاه این است که تیم در لیگ شانزدهم و بازی‌های آسیایی مقتدرانه ظاهر شود و مسولان نسبت به تمام مسایل آگاهی کامل دارند.

پورکیانی در واکنش به این سؤال که گفته می‌شود با توجه به جدایی ویسی، تیم وارد بحران شده است، گفت: اصلا و ابدا به این صورت نیست و بحرانی هم در کار نمی‌باشد.

وی درباره حفظ بازیکنان هم خاطرنشان کرد: زمانی که سرمربی تیم انتخاب شد، خود او بازیکنان را انتخاب خواهد کرد و مطمئنا بهترین‌ها را هم انتخاب می‌کند. باشگاه نیز همان‌طور که از آقای ویسی حمایت کرد از گزینه جدید نیز حمایت خواهد کرد.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان در پایان گفت: بودجه باشگاه نیز برای فصل جدید کم نشده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها