تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با انتشار نامه‌ای خواستار تقویت پایه‌های علمی دانش اقتصاد شهری در راستای اجرایی‌سازی الگوی اقتصاد مقاومتی شده و از برگزاری اولین همایش بین‌المللی اقتصاد شهری در کشور حمایت به عمل آوردند.
کد خبر: ۸۶۸۲۵۹۶
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی انجمن علمی اقتصاد شهری ایران، تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با انتشار بیانیه‌ای ضمن استقبال از  برگزاری اولین همایش بین المللی اقتصاد شهری در تهران بر ضرورت توسعه و تقویت پایه‌های اقتصاد شهری در راستای اجرایی‌سازی الگوی اقتصاد مقاومتی تاکید ورزیدند.
در بخشی از این نامه که خطاب به انجمن علمی اقتصاد شهری ایران منتشر شده، پیرامون برگزاری اولین همایش بین المللی اقتصاد شهری در ایران آمده است: امید است تداوم و استمرار این قبیل فعالیت‌های علمی در بستر اجرایی اقتصاد و مدیریت شهری در دستور ثابت آن نهاد قرار گیرد. 
در بخش دیگری از این نامه آمده است:  امید است از ظرفیت رسانه ای «شهر فردا» نیز برای کمک به ارتقای سبک زندگی شهروندان عزیز ایران اسلامی بهره برداری لازم صورت پذیرد.
اسامی نمایندگانی که این بیانیه را امضا کرده اند عبارت است از:

1- محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان
2-  محمد مهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان
3- عزت‌الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل و لاریجان
4- محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان
5- علی محمد احمدی نماینده مردم دهلران
6- جعفر قادری نماینده مردم شیراز  
7- رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان
8- شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان
9- مقداد نجف‌نژاد نماینده مردم بابلسر
10 – علی ایرانپور نماینده مردم مبارکه
11- قاسم عزیزی نماینده مردم شازند
12- حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر
13- محمد حسن دوگانی نماینده مردم فسا 

تقویت پایه‌های علمی دانش اقتصاد شهری در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی/حمایت از برگزاری اولین همایش بین‌المللی اقتصاد شهری در ایران

ارسال نظرات