استاندار مازندران با اشاره به 30 شهید مدافع حرم و 10 هزار و 400 شهید دفاع مقدس، گفت: زیبنده نیست که مسائلی پیش بیاید که به حیثیت عمومی ما لطمه بزند.
کد خبر: ۸۶۸۲۶۰۲
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،ربیع فلاح‌جلودار بعد از ظهر امروز در مراسم مانور امداد و نجات ساحلی در ساری با تأکید بر اینکه در طرح ساماندهی دریا شئونات ماه مبارک رمضان رعایت شود، اظهار کرد: مازندران در طول سال میزبان میلیون‌ها مسافر است که باید با مدیریت و هماهنگی و همدلی تا حد مطلوب از این موقعیت استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در دو سه سال اخیر تلاش بسیاری در طرح‌های دریا انجام شده است، بیان کرد: حتی غرق شدن یک نفر هم که برای تفریح به دریا آمده است جای تأسف دارد و برای ما این امر مهم است.

استاندار مازندران ادامه داد: بعضی افراد به برنامه‌ها و طرح‌های ساماندهی دریا توجهی ندارند و در اواخر شب در خارج از طرح دریا شنا می‌کنند.

وی با اشاره به شناسایی 320 نقطه حادثه‌خیز در استان، بیان کرد: در دو سال گذشته در طرح‌های دریا مشکلات مالی جدی را داشتیم، همچنین منطقه فرح‌آباد ساری در اختیار بسیج سازندگی قرار دارد.

فلاح‌جلودار با بیان اینکه در این طرح‌ها باید به بخش خصوصی تکیه کنیم، تأکید کرد: امکان واگذاری به بخش خصوصی وجود ندارد.

استاندار مازندران بحث غریق را از مهم‌ترین مسأله طرح دریا برشمرد و ادامه داد: باید تلاش شود تا غریق امسال به حداقل برسد.

وی با بیان اینکه شورای فرهنگی استان زیر نظر ائمه جمعه است، تصریح کرد: فرمانداران و شهرداران با رهنمود و مدیریت ائمه جمعه فضای نشاط و شادی را با حفظ رعایت شئونات دینی ایجاد کنند.

فلاح‌جلودار با اشاره به 30 شهید مدافع حرم و 10 هزار و 400 شهید دفاع مقدس، گفت: زیبنده نیست که مسائلی پیش بیاید که به حیثیت عمومی ما لطمه بزند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها