گزارش «بسیج» از اولین یادواره شهدای ورزشکار مدافع حرم در شهر ری
سردار فضلی گفت: تکفیری های ملعون تا صد کیلومتری حرم حضرت زینب(س) در سوریه پیشروی کرده بودند و اگر مجاهدت رزمندگان پیرو ولایت فقیه و مدافعین حرم نبود، معلوم نبود که چه سرنوشتی در انتظار سوریه است.
کد خبر: ۸۶۸۲۶۰۴
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار علی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در اولین یادواره سرداران و 60 شهید ورزشکار مدافع حرم اهل بیت (ع) که در شهر ری برگزار شد،با اشاره به ارزش والای شهدا در زنده نگه داشتن فرهنگ ناب محمدی گفت: شهدای دفاع مقدس،شهدای راه بصیرت و بیداری اسلامی و همچنین شهدای مدافع حرم در جهت زنده نگه داشتن اسلام ناب محمدی،جانشان را تقدیم اسلام کرده اند که مجاهدت و ایثار این عزیزان ارزش والایی دارد و امروز مفتخریم که در جمع خانواده شهدای مدافع حرم حضور داریم.

وی در ادامه با اشاره به رشادت های شهدای مدافع حرم گفت: ایثار و از خود گذشتگی شهدایی همچون شهید رضا فرزانه و شهیدحسین همدانی هزگز فراموش نخواهد شد و این شهدا با تقدیم جانشان در راه حفظ اسلام، با خدا معامله کردند. 

سردار فضلی افزود:رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم دانش‌آموختگی دانشگاه امام حسین(ع) بر وظیفه همه در مقابل نفوذ دشمن تاکید داشتند و فرمودند که استکبار از ایستادگی و جهاد کبیر ملت ایران عصبانی است که مصداق بیانات ایشان، مجاهدت شهدای مدافع حرم و خانواده معظم شهدا است. 

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد:روحیه ایثار و از خودگذشتگی و توکل به خدا بود که باعث فتح خرمشهر در دوران دفاع مقدس شد.

وی اضافه کرد:فتح خرمشهر، نگین عملیات بیت المقدس بود که امام هم فرمودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد.

سردار فضلی ادامه داد:تکفیری های ملعون تا صد کیلومتری حرم حضرت زینب(س) در سوریه پیشروی کرده بودند و اگر مجاهدت رزمندگان پیرو ولایت فقیه و مدافعین حرم نبود، معلوم نبود که چه سرنوشتی در انتظار سوریه است و درس گرفتن از قرآن و عترت بود که باعث شد رزمندگان اسلام جلوی تفکیری ها ایستادگی و مقاومت کنند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین ابراز داشت: رزمندگان دفاع مقدس در رکاب امام خمینی (ره)،خرمشهر و خرمشهرها را فتح کردند و امروز شاهد رشادت آفرینی مدافعین حرم در سوریه هستیم.

به گزارش خبرگزاری بسیج، اولین یادواره سرداران و 60 شهید ورزشکار مدافع حرم اهل بیت (ع) به همت سازمان بسیج ورزشکاران و با حضور احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، روسای فدراسیون های ورزشی،خانواده معظم شهدای ورزشکار،مسئولین لشکری و کشوری و قهرمانان ورزش کشور در سالن اجتماعات شیخ صدوق حرم حضرت عبدالعظیم حسنی در شهرری برگزار شد.

بنابراین گزارش،پخش کلیپ مستندی از شهدای مدافع حرم "امیرلطفی" و "محمد اینانلو" نیز از برنامه های مراسم امروز بود. 


ارسال نظرات