معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله در گفت‌وگو با بسیج؛
معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله گفت: فتح خرمشهر صحنه سیاسی و نظامی جهان را تغییر داد به طوری که برای اولین بار، ایران در موضع قدرت قرار گرفت و در عملیات بیت المقدس تنها به داشته های خود امید بستیم و پیروز شدیم
کد خبر: ۸۶۸۲۶۱۱
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۶

سرهنگ پاسدار عزت‌اله نظم‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، با اشاره به جمله تاریخی حضرت امام خمینی(ره) درباره فتح خرمشهر اظهار داشت: "خرمشهر را خدا آزاد کرد" به راستی که سوم خرداد 61 یکی از بارزترین جلوه‌های نصرالهی و از مهم‌ترین روزهای انقلاب اسلامی است.

وی افزود: شهر مقاوم‌خیز خرمشهر پس از 35 روز مقاومت و پایداری مردم این شهر در چهارم آبان‌ماه 59 به اشغال رژیم بعث عراق درآمد.

معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله تصریح کرد: با رشادت نیروهای مسلح و نیروهای مردمی پس از گذشت 578 روز بار دیگر خرمشهر از تصرف دشمن خارج شد و پرچم اسلام برفراز مسجد جامع و پل تخریب شده خرمشهر به اهتزاز درآمد.

سرهنگ پاسدار نظم‌آبادی با اشاره به شور و شوق ایجاد شده در ملت ایران پس از انتشار خبر آزادسازی گفت: در مدتی که خرمشهر در تصرف نیروهای رژیم بعث بود نیروهای مردمی در کنار نیروهای مسلح از اقصی نقاط کشور فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را لبیک گفتند و در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور یافتند و موفق به آزادسازی خرمشهر شدند.

وی افزود: خبر آزادسازی خرمشهر به سرعت همه ملت مسلمان ایران را غرق شادی و سرور کرد و مردم ایران با حضور در مساجد نماز شکر به جای آورده و ندای الله‌اکبر سردادند.

معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله تصریح کرد: عملیات بیت‌المقدس در دهم اردیبهشت 61 در چهار مرحله اجرایی شد و در نهایت نتیجه این عملیات غرورآفرین در سوم خرداد 61 به منصه ظهور رسید و ضمن آزادسازی خرمشهر و وارد کردن تلفات جنگی بسیار بر دشمن بعثی تمامی معادلات سیاسی غرب و شرق را بر هم زد.

سرهنگ پاسدار نظم‌آبادی ادامه داد: این فتح مبین، دفاع مقدس را وارد مرحله نوینی کرد و برای اولین بار از شروع جنگ تحمیلی ایران در موضع قدرت قرار گرفت به طوری که این پیروزی بزرگ آمریکا و سایر قدرت‌ها را سخت به وحشت انداخت و آنان که از پیروزی نهایی ایران اسلامی سخت بیمناک بودند، به تجهیز و تقویت بیش از پیش رژیم صدام پرداختند.

وی افزود: آزادسازی خرمشهر با تكیه بر علم و ایمان نیروهای داخلی، از نقاط عطف تاریخ معاصر ایران به شمار می‌رود و باتوجه به اینکه این عملیات بسیار عظیم بود مورد حیرت جهانیان قرار گرفت، از آنجا که این عملیات از تصور عقل خارج است چیزی جز الطاف الهی را نمی‌توان عامل این پیروزی دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات