حجت الاسلام دیباجی در گفتگو با «بسیج»:
حجت الاسلام حسینی دیباجی گفت: امام راحل به ما روح آزادگی و خود باوری را در سایه اسلام ناب محمدی تعلیم داد تا امروز در مقابل هیچ ابر قدرتی در جهان سر فرود نیاوریم.
کد خبر: ۸۶۸۲۶۲۱
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶
حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی بسیج در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: مهمترین دلیلی که امروز نام جمهوری اسلامی ایران در دنیا مطرح شده به برکت امام خمیمی (ره) است. 

وی افزود: بعد از رحلت امام بزرگوار، بعضی از کوتاه فکران سعی کردند که امام را به تاریخ بسپارند و گفتند که امام امروز در جامعه جایگاهی ندارد اما به عینه دیدند که راه امام و خط او زنده است و همچنان ادامه دارد.

حجت الاسلام دیباجی تاکید کرد: ساماندهی کاروان ها از نقاط مختلف کشور ، سهولت در اعزام و اسکان زائران، ایجاد نظم و هماهنگی و اسقرار آنها در حرم مطهر و ... ازجمله برنامه های قرارگاه شهید فهمیده است  و امیدوارم امسال شاهد استقبال بیش از پیش زائران در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) باشیم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی بسیج در پایان خاطر نشان کرد:امام راحل به ما روح آزادگی و خود باوری را در سایه اسلام ناب محمدی تعلیم داد تا امروز در مقابل هیچ ابر قدرتی در جهان سر فرود نیاوریم. 


ارسال نظرات