خبرهای داغ:
فرمانده سپاه پاسداران شهرستان علی آباد کتول؛

خرمشهر با روحیه و کار جهادی به پیروزی رسید

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان علی آباد کتول گفت:خرمشهر با روحیه و کار جهادی به پیروزی رسید
کد خبر: ۸۶۸۲۶۳۰
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶
 به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان فرمانده سپاه پاسداران شهرستان علی آباد کتول گفت: مقابله و پیروزی با مشکلات اقتصادی امروز کشور نیازمند کار و روحیه جهادی مدیران و مردم است.
سرهنگ محمود بیات کوهسار  بیان کرد: خرمشهر ۵۷۸ روز در دست بعثی ها بود و دشمن با تکیه بر امکانات جنگی که را در آنجا مستقر کرده بود، پیروزی چند روزه ی خود را در سر می پروراند.
وی تصریح کرد: این شهر از دو منظر استراتژیک و حیثیتی برای ایران حائز اهمیت بود و امام خمینی (ره) نیز بر همین اساس بر لزوم مقاومت آزادسازی آن تاکید داشتند.
 فرمانده سپاه پاسداران شهرستان علی آباد کتول ,در ادامه با اشاره به دلایل پیروزی رزمندگان انقلاب اسلامی در خرمشهر، تاکید کرد: رزمندگان در خرمشهر با توکل بر خدای متعال، اطاعت محض از فرمان ولایت فقیه، وحدت فرماندهان نظامی و روحیه جهادی و انقلابی رزمندگان پیروزی بزرگ آزادسازی این شهر را در مدت حدود ۲۵ روز رقم زدند.
 بیات با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر به عنوان یک الگوی موفق جهادی در تاریخ انقلاب اسلامی بت شد، افزود: اگر امروز نیز می خواهیم در زمینه ترویج سبک زندگی اسلامی، عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی و مقابله با جنگ نرم دشمن پیروز شویم و آیندگان نیز از اقدامات ما به نیکی یاد کنند، باید با الگو برداری از آن روزگار، جهادی عمل کنیم.
 وی با اشاره به این سخن امام خمینی (ره) که فتح خرمشهر فتح خاک نبود، فتح ارزش ها بود، گفت: ما در خرمشهر با شعور ارزشی خود توانستیم علیرغم دستان خالی خود از ادوات جنگی، مقابل دشمن بعثی دفاع کنیم، امروز نیز باید، با همین شعور ارزشی مسیر مقابله با دشمن را ادامه داده و به پیروزی برسیم. انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار