مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دلیجان در گفت‌وگو با بسیج؛
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دلیجان حماسه آزادسازی خرمشهر را تجلی حاکمیت مکتب عاشورایی دانست و گفت: آزادسازی خرمشهر نمایش اقتدار ملی و نماد ابتکار عمل ایرانیان در صحنه بین‌المللی بود.
کد خبر: ۸۶۸۲۶۳۳
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۷

حجت‌الاسلام علیرضا ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: خبر آزادی خرمشهر آن چنان شگفت‌آور بود که در سراسر میهن اسلامی ما مردم را به وجد آورد، با اعلام خبر فتح خرمشهر مردم ایران بسان خانواده‌ای بزرگ که فرزند از دست رفته خود را باز یافته است اشک‌های شادی و شعف خود را نثار روح شهدای حماسه‌آفرین صحنه‌های شورانگیز این نبرد کردند.

وی افزود: برای پی بردن به عظمت این نبرد حماسی کافی است بدانیم که نیروهای متجاوز عراق پیش از نبرد سرنوشت‌ساز رزمندگان ما برای آزادی خرمشهر در اطلاعیه‌ای به نیروهای خود دستور داده بودند که دفاع از خرمشهر را به منزله دفاع از بصره، بغداد و تمام شهرهای عراق محسوب دارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دلیجان تصریح کرد: تجهیزات و امکانات دفاعی دشمن در این منطقه نشان می‌داد که عراق خرمشهر را به عنوان نماد پیروزی خود در جنگ به حساب آورده و قصد داشته است به هر قیمت،‌ این شهر را در تصرف نیروهای خویش نگهدارد اما رزمندگان ما با توکل به خداوند متعال و امکانات محدود خود رژیم بعث و حامیانش را به زانو درآوردند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی با اشاره به توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی گفت: در حال حاضر هم استکبار جهانی با تمام توان به میدان آمده است تا به هر طریق ممکن بر ایران اسلامی سیطره پیدا کند اما با هوشیاری و بصیرت مردم در تمام جبهه‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی شکست سنگین خواهد خورد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات