مدیر عامل شرکت مخابرات لرستان:

شرکت مخابرات لرستان از حیث پهنای باند اینترنت از استانداردهای لازم برخوردار است/همراه اول 8 میلیارد تومان از مشترکان لرستانی طلب دارد

مدیر عامل شرکت مخابرات لرستان گفت: شرکت مخابرات لرستان از حیث پهنای باند اینترنت از استانداردهای لازم برخوردار است.
کد خبر: ۸۶۸۲۶۷۱
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، هومان محمودی در نشست خبری بیان کرد: در بحث پهنای باند مخابرات لرستان استانداردهای لازم را دارد و اگر در برخی از نقاط مشکلی پیش می آید ممکن است که در مسیر فیبر نوری اشکالاتی بوجود آمده باشد که پهنای باند را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی ضریب تلفن همراه در استان لرستان را 74.24 درصد اعلام کرد و افزود: در بحث تلفن ثابت نیز این ضریب 26.86 است.

محمودی در ادامه با تاکید بر اینکه شرکت مخابرات لرستان هیچ برنامه ای را برای تعدیل نیرو ندارد افزود: چارت سازمانی شرکت مخابرات استان لرستان متشکل از 399نفر نیروی انسانی است که توسط مخابرات ایران ارائه شده است اما در حال حاضر 1495 نفر نیروی انسانی در این شرکت مشغول کار هستند.

وی با بیان اینکه شرکت مخابرات لرستان چهار برابر ظرفیت چارت سازمانی خود نیروی انسانی دارد، بیان کرد: این شرکت 1495 نیروی بیشتر از چارت سازمانی دارد و با این حال هر ماه بیش از دو میلیارد تومان حقوق به همراه هزینه های جانبی به نیروهای مازاد پرداخت می شود.

مدیر عامل شرکت مخابرات لرستان گفت: متاسفانه در سالهای 86 و 87 به اندازه 20 سال نیرو در شرکت مخابرات لرستان جذب شده است.

مدیر عامل شرکت مخابرات لرستان گفت: شرکت مخابرات لرستان از مشترکین تلفن همراه هشت میلیارد تومان طلب دارد و با این حال انتظاری که از مشترکین داریم این است که در قالب پرداخت اقساطی و بهره مندی از مشوق های شرکت نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند تا سرعت سرمایه در همراه اول بیشتر شود.

محمودی با اشاره به اینکه طی سال گذشته و همچنین دو ماهه ابتدای سالجاری بیش از ۱۵۶ پروژه مخابراتی در لرستان به بهره برداری رسیده است، تصریح کرد: از این تعداد پروژه ۱۳۹ مورد مربوط به سال گذشته بوده است.

وی با اشاره به اینکه در سالجاری نیز تاکنون ۱۷ پروژه مخابراتیبه بهره برداری رسیده است، بیان کرد: در مجموع 43 میلیار تومان برای بهره برداری از پروژه ها هزینه شده است.

مدیر عامل شرکت مخابرات لرستان تکمیل 3G از خرم آباد به سمت شهرستان الشتر و از آنجا به سمت نورآباد را از برنامه های سالجاری برشمرد.


ارسال نظرات