منتخب مردم ارومیه در مجلس دهم گفت: انتخاب آیت‌الله جنتی به عنوان رئیس مجلس خبرگان رهبری مشتی بر دهان یاوه‌گویان داخلی و خارجی است و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری با این انتخاب نشان دادند که ما سرنوشت‌مان را خودمان تعیین می‌کنیم.
کد خبر: ۸۶۸۲۶۸۶
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، نادر قاضی‌پور منتخب مردم ارومیه در مجلس دهم با اشاره به انتخاب آیت‌الله احمد جنتی به عنوان رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: این انتخاب را به امت حزب‌الله و ملت ولایت‌مدار تبریک می‌گویم و از نمایندگان مردم در مجلس خبرگان رهبری نیز به خاطر این انتخاب تقدیر و تشکر دارم که با انتخاب خود مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان داخلی و خارجی زدند.

وی افزود: نمایندگان مردم در مجلس خبرگان رهبری با انتخاب آیت‌الله جنتی به عنوان رئیس این مجلس، به همگان ثابت کردند که ما سرنوشت‌مان را خودمان به دور از تأثیرپذیری از جوسازی‌های خارجی تعیین می‌کنیم و در مقابل آنها می‌ایستیم و به نیروهای وفادار خودمان رأی می‌دهیم.

منتخب مردم ارومیه در مجلس دهم اظهار داشت:‌ در انتخابات هفتم اسفند مجلس خبرگان رهبری ضد انقلاب و بیگانگان تبلیغات وسیعی را علیه آیت‌الله جنتی داشتند و مردم نیز با انتخاب وی به عنوان نماینده خود در مجلس خبرگان رهبری باعث شدند تا تیر دشمن به سنگ بخورد.

قاضی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ملت ایران و نمایندگان آنها چه در مجلس شورای اسلامی و چه در مجلس خبرگان رهبری آگاهند و منافع نظام را همیشه مدنظر قرار می‌دهند، وقتی که شیاطین بزرگ علیه نیروهای انقلاب به تبلیغ می‌پردازند، مردم به دفاع از این نیروهای انقلاب می‌پردازند.

 
ارسال نظرات