روحیه انقلابی داشتن جهت اجرای اقتصاد مقاومتی بسیار مهم است کسانی که دل در گرو کدخدا بسته اند روحیه ی انقلابی ندارند و نمی توانند اقتصاد مقاومتی را عملی کنند و نباید به ظاهر این افراد نگاه کرد و این ها انقلابی نیستند و فقط شعار می دهند. وی در ادامه گفت: حل مشکلات اقتصادی با نگاه به بیرون نگاهی غلط و عقیم است
کد خبر: ۸۶۸۲۷۱۲
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳


به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، جناب سرهنگ محمدرضا اسفندیاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه عنبرآباد در جمع مردم علی آباد قدیری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) ،بیان داشتند انتظار فرج از افضل اعمال است؛ تلاش فزاینده و مستمر در انجام اعمال نیک و خیر یک بعد از انتظار است.
وی افزود: روز نیمه شعبان روز امید به یک آینده روشن برای بشریت و ظهور یک موعود و یک منجی و یک دست عدالت گستر در سرتاسر جهان است.
سرهنگ اسفندیاری  ضمن گرامیداشت سالروز  آزاد سازی خرمشهر گفت:  رزمندگان اسلام  در سوم خرداد ماه ۶۱  در عملیات بیت المقدس خرمشهر قهرمان را ازاد کردند و  برگ زرینی را  در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسید و با ازاد سازی خرمشهر مشت محکمی بر ایادی استکبار و در رأس آن آمریکای جنایتکار زده شد و در این عملیات ۱۶ هزار نیروی متجاوز رژیم بعث به هلاکت رسیدند و ۱۹ هزار نفر به اسارت رزمندگان اسلام در آمدند.
فرمانده سپاه  عنبرآباد افزود: یکی از مهمترین ویژگی های انقلاب اسلامی  زمینه ساز انقلاب حضرت مهدی (عج) است ،  که این انقلاب ادامه دهنده  انقلاب سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین  (ع) است.
وی خاطر نشنان کرد که: با پیروزی  انقلاب اسلامی  دست استکبار و ایادی استکبار از میهن مان کوتاه شد و دشمنان چالش های زیادی را وجود آوردند به دنبال این بودند از هر طریقی می شود انقلاب را از مسیر اصلی خودش خارج کنند و از طرق مختلف به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند اما نتوانستند.
آسایش و امنیت امروزی ما به برکت ایستادگی ، اعتماد به نفس و روی پا ایستادن رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و خون شهداء است و ما هرچه داریم از برکت خون شهداء و رزمندگان است ، باید ادامه دهنده را شهداء باشیم و هر کس می خواهد ادامه دهنده راه شهداء باشد و از دستاورد های انقلاب دفاع کند باید انقلابی باشد.
برخی افراد انقلابی بودن اما انقلابی نماندند
فرمانده سپاه عنبرآباد گفت: امروز انقلابی ماندن بسیار مهم است زیرا برخی افراد انقلابی بودن اما انقلابی نماندند و از مسیر ارزش های انقلاب فاصله گرفتند و خون شهداء آنها را رسوا کرد.
نفوذ یعنی حاکمیت  یک ایرانی با تفکر امریکایی
فرمانده ناحیه رودباربه بحث نفوذ اشاراتی داشتند از جمله فرمودند:  نفوذ یعنی حاکمیت  یک ایرانی با تفکر امریکایی و  دشمن از طریق این افراد نفوذی  در صدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی  است بنی صدر خائن و خاتمی لعنت الله علیه و سران فتنه نفوذی آمریکای جنایتکار بودند که رسوا شدند ،
فرمانده سپاه عنبرآباد افزود: کسانی که فتنه ۸۸ را در منزلشان طراحی کردند افراد نفوذی دشمن بودند که دست به دست آمریکای جنایتکار داده بودند و می خواستند ریشه های انقلاب را بزنند آنهایی که در فتنه ۸۸ مسجد را آتش زدند به عزاداران امام حسین (ع) سنگ زدند ، صوت، کف و هلهله در روز عاشورا زدند و عکس امام (ره) را پاره کردند و شعارهای آنچنانی سر دادند نفوذی آمریکای جنایتکار بودند اما خون شهیدان این افراد خائن را رسوا کرد و به زباله دان تاریخ فرستاد.
سرهنگ اسفندیاری افزود: دشمن به دنبال نفوذ است  ، آنهایی که دل در گرو آمریکای جنایتکار و کلید حل مسائل اقتصادی را در آن بر اب ها میدانند نفوذی هستند  ، دشمن  به  دنبال این است که افراد نفوذی و پیاده نظام خود را در  مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز کشور نفوذ بدهد تا اینکه فقط  تابلوی جمهور اسلامی باشد  نه  محتوای جمهوری اسلامی و به دنبال حذف محتوای جمهوری اسلامی هستند.
افرادی که به تخریب شورای نگهبان پرداختند نفوذی دشمن بودند
وی افزود:  افرادی که در سال گذشته به تخریب شورای نگهبان می پرداختند این افراد نفوذی دشمن بودند افرادی که به  دنبال حذف شعار مرگ بر آمریکا هستند و  امروز دل به کدخدا بسته اند نفوذی دشمن هستند  و کسانی که در اجرای  رزمایش موشکی که با عظمت و اقتدار برگزار شد  گفتند دنیای آینده  دنیای مذاکره است نه موشک این افراد خائن نفوذی آمریکا هستند.
سرهنگ اسفندیاری  افزود:  دشمن به دنبال این است که از راههای مختلف چالش های متعددی را بر سر راه انقلاب اسلامی بوجود بیاورد اما مردم  با بصیرت انقلابی ،همیشه در صحنه و   ولایت پذیر  دشمن را نا کام گذاشته اند .
کسانی که دل در گرو کدخدا بسته اند روحیه ی انقلابی ندارند و نمی توانند اقتصاد مقاومتی را عملی کنند
وی با اشاره به شعار سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل افزودند: تنها راه برون رفت از مسائل و مشکلات اقتصادی  اجرای اقتصاد مقاومتی است .
فرمانده سپاه عنبرآباد افزود: روحیه انقلابی داشتن جهت اجرای اقتصاد مقاومتی بسیار مهم است کسانی که دل در گرو کدخدا بسته اند روحیه ی انقلابی ندارند و نمی توانند اقتصاد مقاومتی را عملی کنند  و نباید به ظاهر این افراد نگاه کرد و این ها انقلابی نیستند و فقط شعار می دهند.
وی در ادامه گفت: حل مشکلات اقتصادی با نگاه به بیرون نگاهی غلط و عقیم است
فرمانده سپاه عنبرآباد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی افزودند: باید تولید داخلی را زنده کرد الان شصت درصد امکانات تولیدی ما تعطیل است برای اینکه اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل شکل بگبرد باید تولید داخلی زنده شود  و توجه ویژه ای به تولید داخل شود  و  به صنایع متوسط و کوچک نگاه ویژه ای شود که توجه به صنایع متوسط و کوچک در جامعه اشتغال و تحرک ایجاد می کند .
ودر پایان افزودند: تنها راه سعادت و  رسیدن به هدف و  اقدام  و عمل  و مقابله با نفوذ دشمن توجه به خورشید انقلاب مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای عزیز است. روحیه انقلابی داشتن جهت اجرای اقتصاد مقاومتی بسیار مهم است کسانی که دل در گرو کدخدا بسته اند روحیه ی انقلابی ندارند و نمی توانند اقتصاد مقاومتی را عملی کنند و نباید به ظاهر این افراد نگاه کرد و این ها انقلابی نیستند و فقط شعار می دهند.

 
 

ارسال نظرات