فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از اعزام افزون بر 5هزار زائر از استان چهارمحال و بختیاری به مرقد مطهر امام خمینی(ره) خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۲۷۱۴
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار رضا محمدسلیمانی، عصر امروز در ستاد گرامیداشت آیین ارتحال امام(ره) در چهارمحال و بختیاری با اشاره به فراهم بودن زمینه اعزام بیش از 5 هزار نفر از زائران استان به مرقد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برای حضور در مراسم 14خرداد، گفت: پایگاه های مقاومت بسیج در سراسر استان آماده ثبت نام از زائران عزیز می باشند.

وی، افزود: 130 دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران به مرقد مطهر امام راحل(ره) در نظر گرفته شده و اعزام همه زائران به صورت رایگان می باشد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: زائران بعد از ظهر 13خرداد از استان به سمت تهران حرکت می کنند و در ایستگاه پیش بینی شده در اتوبان شهید کاظمی (نجف آباد) به هم ملحق می شوند و به صورت کاروانی به سمت مرقد مطهر حضرت امام(ره) ادامه مسیر می دهند.

وی، با اشاره به ضرورت رعایت نکات ایمنی و سلامت زائران از همراهی اکیپ های امنیتی، پلیس راهور، تیم های پزشکی و امداد و نجات و آماد و پشتیبانی با کاروان اعزامی خبر داد.

شایان ذکر است: همزمان با چهاردهم و پانزدهم خردادماه امسال ، همانند سنوات گذشته برنامه‌های مختلف فرهنگی و بصیرتی در استان چهارمحال و بختیاری نیز برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات