شهردار قلعه رئیسی به تقسیم اعتبارات استانی در اواخر خردادماه و اوایل تیرماه اشاره و گفت: برای رفتن از شهرداری قلعه رئیسی کاملا آمادگی دارم چرا که خدمت به مردم یک وظیفه است و باید قدردان این وظیفه باشیم.
کد خبر: ۸۶۸۲۷۱۵
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۲

صابر پیکر ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک سالروز سوم‌خرداد روز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت و ایثار عنوان کرد: آزادی خرمشهر همان‌قدر که برای ما استراتژیک بود برای دشمن خوارکننده و تضعیف‌کننده بود و سوم‌خرداد سالروز بازگشت غرور ملی و افتخار ملت است.

وی با بیان وحدت و همدلی میان شورا و شهرداری اشاره و افزود: لزوم اتحاد، همدلی و هم‌افزایی بین اعضای شورای اسلامی شهر با شهردار و دیگر مسؤولان استان و شهری در جهت خدمت‌رسانی به شهروندان و رفع مشکلات و چالش‌ها به‌عنوان اولویت کاری شهرداری است و امیدوارم شورای اسلامی شهر این وحدت را نسبت به دیگر ادارات بیشتر بوجود آورد.

پیکر به ساخت ساختمان اداری شهرداری اشاره و یادآور شد: به لطف و کمک مسؤولین و زحمات بی وقفه کادر اداری توانستیم پیشرفت قابل توجهی در ساخت این ساختمان داشته باشیم و در روزهای سخت نبود اعتبار تاکنون توانستیم 5میلیارد ریال خرج این ساختمان کنیم.

وی به آسفالت شدن کوچه های سطح شهر قلعه رئیسی اشاره و گفت: کوچه های بسیار زیادی در سطح شهر بود که نیاز به آسفالت داشت و در پایان سال 94 اقدام به آسفالت کردن کوچه های سطح شهر نمودیم.

پیکر نبود اعتبار در تمام شهرداری‌های استان را در سال 94 و اوایل سال 95 یکی از معضلاتی برای کندی کار پروژه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: متاسفانه به دلیل نبود اعتبار، بسیاری از پروژه‌های شهرداران استان متوقف و یا کند شده است ولی خوشبختانه تاکنون نگذاشتیم حتی در اوج نبود اعتبار یک لحظه یک پروژه در سطح شهر قلعه رئیسی کند و یا متوقف شود.

شهردار قلعه رئیسی به تقسیم اعتبارات استانی در اواخر خردادماه و اوایل تیرماه اشاره و گفت: برای رفتن از شهرداری قلعه رئیسی کاملا آمادگی دارم چرا که خدمت به مردم یک وظیفه است و باید قدردان این وظیفه باشیم ولی امیدوارم شورای اسلامی شهر از روی کدورت و کینه تصمیم نگیرد و بلکه از روی دلسوزی و کار برای مردم این شهر تصمیم گرفته بگیرد.

ارسال نظرات