یادواره شهدای منطقه عشایر نشین سردشت از توابع شهرستان لردگان استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۸۲۷۱۸
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر، یادواره 16 شهید منطقه عشایر نشین سردشت از توابع شهرستان لردگان با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، اقشار مختلف مردم و مسئولین، یادگاران دفاع مقدس و بسیجیان برگزار شد.

بخشدار مرکزی لردگان در این مراسم، گفت: شهدا برای دفاع از وطن و دین خود با شرافت و اقتدار در مقابل رژیم بعثی عراق مبارزه کردند و ما امروز آرامش و آسایش کشور را مرهون خون شهدا هستیم.

علی ویسی افزود: منطقه عشایرنشین سردشت 16 شهید به انقلاب اسلامی هدیه کرده و ملت شریف شهرستان لردگان در همه عرصه‌ها با نظام جمهوری اسلامی ایران همراه بوده است.

وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جدید عنوان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت باید در بین نسل جدید نهادینه شود جوانان امروز باید از رفتار و سیره این بزرگواران پیروی کنند.

ویسی با اشاره به سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر افزود: سوم خرداد یکی از مهم‌ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است و رزمندگان اسلام در این روز با رشادت و فداکاری، رژیم بعثی عراق را از خرمشهر بیرون کردند.

وی گفت: رزمندگان زیادی از چهارمحال و بختیاری در عملیات‌بیت‌المقدس حضور داشتند که نقش مهمی در آزادسازی خرمشهر از اسارت کشور عراق بر عهده داشتند.

بخشدار مرکزی لردگان ادامه داد: برگزاری یادواره شهدا نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارد و جوانان را با راه و روش شهدا بیش‌از پیش آشنا می‌کند.

ارسال نظرات